Mercedes-Benz Citaro O530
Mazākajam no Citaro modeļiem ir 2 riteņu pāri, 3 durvis un 30 sēdvietas. Ražoti no 2002. līdz 2004. gadam, pa Rīgu brauc no 2002. gada. Šobrīd tiek izmantoti aptuveni 34 autobusi.
Citaro O530 iekšpusē
Mercedes-Benz Citaro O530
Mazākajam no Citaro modeļiem ir 2 riteņu pāri, 3 durvis un 30 sēdvietas. Ražoti no 2002. līdz 2004. gadam, pa Rīgu brauc no 2002. gada. Šobrīd tiek izmantoti aptuveni 34 autobusi.
Citaro O530 iekšpusē
Mercedes-Benz Citaro O530L
Sastopami visretāk no visiem Citaro modeļiem, Rīgā izmanto aptuveni 25 šādus autobusus. No O530 atšķiras ar to, ka tie ir garāki, O530L ir 3 riteņu pāri, bet tiem arī ir 3 durvis. Autobusos ir 50 sēdvietas.
Mercedes-Benz Citaro O530G
Rīgā 3. visbiežāk sastopamais autobusu modelis (58 autobusi). Atšķirīgs no pārējiem Citaro ar to, ka tam ir 2 daļas. O350G ražoti no 2002. līdz 2004. gadam un 2006. gadā. Rīgas satiksme tos izmanto no 2002. gada, tiem ir 3 riteņu pāri, 3 durvis un 45 sēdvietas.
O350G iekšpusē
Solaris Urbino - visbiežāk sastopamais autobusu veids Rīgā. Vispirms apskatīsim vecos, pēc tam jaunos modeļus. Parasti tieši šos autobusus pasažieri sauc par viskomfortablākajiem.
Solaris Urbino 12
Otrais izplatītākais autobusu modelis. Ražoti no 2001. līdz 2004. gadam, Rīgā kursē no 2001. gada. Kopumā Rīgas Satiksmes īpašumā ir 63 šādu autobusu. Tiem ir 3 durvis, 2 riteņu pāri un 29 sēdvietas.
Solaris Urbino 12 iekšpusē
Solaris Urbino 15
No sava mazākā brāļa atšķiras ar to, ka tam ir 3 riteņu pāri, tāpēc, loģiski, tas ir garāks un ar vairāk sēdvietām (45). Urbino 15 ir 3 durvis. Tāpat kā Urbino 12, arī šo ražoja no 2001. līdz 2004. gadam un to izmanto no 2001. gada. Kopumā-47 autobusi.
Solaris Urbino 15 iekšpusē
Nemaz nezināju par tādu daudzveidību, man visi likās vienādi. Par rakstu +, būs uzmanīgāk jaapskatās, ar ko braucam.