Viss nepieciešamais. Jauns sajūga komplekts, jauna siksna un jauns Naraku High speed variators ar rullīšiem.
Procesā.
Viss nepieciešamais. Jauns sajūga komplekts, jauna siksna un jauns Naraku High speed variators ar rullīšiem.
Procesā.
Un tāpāt ar gaisa triecienpistoli visu kārtīgi pievelk un gatavs.
Pēc tam nāk dzesēšana. Pasmasi kas ir ap cilindru.
... un ventilātoru...
Tālāk tāda svarīga motora daļa - karburators. Tākā kubatura pacelta, ari vajag karburatoru citu, kas spēj cilindru apgādāt ar degmaisījumu.
Un 0 pretestības filtrs ar aizsargu.
Gaiss piekļust šeit no priekšuses par spraugu kas ir apkārt. Aizsargs ir domāts lai ūdens un dubļi netiktu uz filtra.
Bet es pagaidām to aizsargu nelieku. To uzlikt pie eksplotācijas.
Arī gāzes trosīte jauna..
šādiem rakstiem tikai plusus. cutādi jau apnikuši visi tie lets play
Darbiņš labs ieguldīts . Iesaku vienīgi dinamometrisko atslēgu iegādāties - vēl ilgāk motors kalpos!
Ā - feeler gauge ir īstenībā ''Spraugmērs" (pašam bij problēmas atcerēties... kādreiz vispār par ščupu tik saucu)
Tas kas ir kastē redzams 2. bildē 219 eiro, tad variators sajugs cilindrs, galva, CDI, Indukcijas spole, svece, u.c sīkumi ap 260 eiro..
Neaizmirsti, ka palielinot motora kubaturu izplūdi ar vajadzētu pilāgot atbilstoši. Vai arī es kaut ko būš palaidis garām.