Vasara nav aiz kalniem, Siltums liek par sevi manīt, tāpēc jāsāk gatavot "vasaras" transportlīdzeklis. Principā bildes ar rollera vizuālajām pārmaiņām nebūs, būs tikai motora kopā likšana, un rollera bildes tikai beigās.
Motors ir 4 takteris GY6, 82cc.
Tiem kam pašiem ir rolleri ar 4t motoru, un vēl isti neko par tiem nezin var palasīt, varbūt iemācīsies ko jaunu.
Šī nav pašreklāma, Ar šo naudu nepelnu, tik tā, hobija līmenī, ar personīgo tehniku strādāju. Protams visa pasaule nav ap rolleriem, un tas nav vienīgais transportlīdzekis, Bet pagaidām mašīnai motora kapitalku nevajag (tfu tfu tfu) Tapēc būs jaiztiek ar viencilindriga motoriņa pārbūves bildēm
Galīgi sīki un smalki nav, bet tāds ķipa soli pa solim sanāca.
Katram savi vasaras aksesuāri.33
Tātad. Daļa motors šeit.
Daļa šeit..
Sāku ar kloķeni. Un ja reiz liek jaunu kloķeni, tad...
...Ir jāliek arī jauna sadales vārpstas piedziņas ķede.
Kloķene ielikta un ķede iemocīta iekšā. Nācas nedaudz pačakarēties ar skruvgriezni pa 1cm platu šķirbu kamēr ķedi dabuju uz zobrata.
Ja taisa tad taisa kārtīgi ar normālām blīvēm un par hermetiķi jāaizmirst.
Nē tā blīve nav brāķis. to daļu kas ir priekšā vietai kur cilindrs stiprinās ir jānogriež pēc tam kad motors salikts. Viņa ir speciāli tā veidota, lai nesaplīstu vai neaizietu kāda mala šķībi uzstādīšanas brīdī.
Kad blīve uzlikta, uzliku otru motora daļu.
Šī daļa stiprinās ar vienu skrūvīti kas slēpjās aiz eļļas sūkņa
Liekot kopa motoru, ar spēku nedrīkst pārspīlēt, jo bloki ir no alumīnija un alumīnijs ir kā sviests. Pa stipru viens apgrieziens un vītne vairs nav. Jāskrūvē ar jūtam. Labākais variants ar vienu roku. Tā teikt ar vienas rokas spēku pievilkt un viss, kad vairs nevar tad arī nav jāmēģina.