Sveiki!
Mani sauc Džordžeta Aleksandra Medila. Esmu 16 gadus jauna debitante no Sentluisas. Kopā ar savu māti 1912. gada 10. aprīlī devos no Sauthemptonas uz Ņujorku lielākajā un greznākajā transatlantijas lainerī "Titāniks"..
Sveiki!
Mani sauc Džordžeta Aleksandra Medila. Esmu 16 gadus jauna debitante no Sentluisas. Kopā ar savu māti 1912. gada 10. aprīlī devos no Sauthemptonas uz Ņujorku lielākajā un greznākajā transatlantijas lainerī "Titāniks"..
Tikai pateicoties savam vecumam un ceļošanai 1. klasē es izdzīvoju un pastāstīšu Jums nedaudz par to..
Viss kuģniecības uzplaukums 19.gs. beigās un 20. gs. sākumā aizsākās ar kolekcionāru un augstmaņu vēlmi pierādīt savu bagātību un iekļūt vēsturē ar savu vārdu.. Tai skaitā, nākt klajā ar izturīgāko, ātrāko un greznāko laineru būvniecību.
Titānika un Olympic kuģu plāni.
Daudz vēsturisku mirkļu atspoguļoti fotogrāfijās un attēlojumu imitācijas..
Kniedes - inženieri un būvētāji uzskatīja, ka Titānika izturībā slēpās kniedēs, kuras uzkarsējot tika dzītas iekšā tērauda korpusos, lai tos sastiprinātu, lielākajās noslodzes vietās kniedes liekot 3 rindās, mazāka spiediena vietās liekot tikai 2 rindas..
Bet neviens nebija aizdomājies, ka tērauda korpusa plāksnes arī būtu jāuzsilda, pirms karstu kniežu kniedēšanas tajās.. tā bija viena no kļūdām..
Un kā tad nu bez garajiem gaiteņiem, kuru otru galu nemaz nevarēja saredzēt..
Un skaistās durvis uz ēdamzāli..
A la carte restorāna iekārtojums + viesmīļa uniforma.
A la carte restorāns nebija iekļauts biļetes cenā, bet tur varēja doties pusdienot un vakariņot pa atsevišķu samaksu.
Vai atceries no Kamerona filmas šīs trepes?!
Kurtuve, kurā tika sadedzinātas vairākas tonnas ogļu, lai Titāniks spētu pietiekami ātri virzīties uz priekšu. Tai skaitā, saņemot brīdinājumus no citiem kuģiem, Titānika īpašnieks šos brīdinājumus nenovirzīja kapteinim Smitam, lai saglabātu ātrumu un nokļūtu Ņujorkā rekordlielā ātrumā.
Trešās klases kajītes.
Atceries Kamerona filmu un norobežojumus starp klasēm? - Patiesībā bija tā, ka šie norobežojumi bija slēgti lielāko daļu laika un tīras sagadīšanās dēļ, netika atslēgti, kad Titāniks sadūrās ar aisbergu un sāka grimt.
.... un neviens nezin kur būs sākums, kur beigas. Vai tas būs Titāniks, satrakojies pilots, vai vienkārši apstājusies, nogurusi sirds...
Labā kompānijā, kādēļ lai nedotos ceļojumā ? Kam lemts notikties, tas notiks, no likteņa neizbēgsi.
Man tā liekas, ka Titānika slavas dēļ uz Titānika2 soli spers tikai dromīgie. Bet kapēc gan, lai ne? Tagad tehnoloģijas ir augstā līmenī un kuģim visas ierpiekšējās kļūdas būs izlabotas.
Bet es tā pat labāk izvēlētos doties kruīzā ar Cunard Line kompānijas kuģiem Queen Mary2 vai Queen Elizabeth2, šo kuģu primsākumu liktenis bija dēļ kara, slava vismaz paliek augstā līmenī.
Es laikam palikšu pie Tallink.
Bet nē es nedotos braucienā ar Titānku2. Vienalga, kāds viņš tur ir. Pat ja man piemaksātu es nedotos.
Diez vai lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju var to atļauties, nu braukt ar Titāniku 2.
Zinot kas notika ar Titāniku1 es nu nekādā gadījumā negribētu nekur doties ar Titāniku2 Man vēl ir daudz iemeslu, lai dzīvotu
nepareizi ekspluatējot jebko var salauzt.
nebrauktu ar T2, kuģi nav mana stihija..
Tikko atgriezāmies no izstādes mājās un izlasīju šo rakstu..
Godīgi sakot, rakstā skaisti apkopota daļa no svarīgākā, kas tur bija. Good job
Bet izstādē tas viss bija pārāk gari, izstiepti un pārāk daudz lasāmā teksta, kur atkārtojas viens un tas pats daudzās vietās.
Nerunājot par fotogrāfiju cenu..
Būtu labāk kāds gids vai videomateriāli nekā miljons papīrīši pie sienām.
man jau aizrāva tā doma kad pirms dažiem gadiem uzzināju par to ka būs otrais Titāniks. protams ka gribētu izbraukt, tik nezinu vai pa to pašu maršrutu dosies. un biļetes cenas gan jau tūkstošos.