Dzelzceļa līnija Liepāja-Vaiņode bija 67 km platsliežu dzelzceļa līnija ar vienu ceļu, kas tika uzbūvēta 1871.g kā daļa no dzelzceļa līnijas Liepāja-Kaišadore. 1877.g līnija pāriet Liepājas-Romnu dzelzceļa sabiedrības īpašumā, bet no 1891.gada šī līnija pieder valstij. 1997.g. 19.augustā bija plānots pārtraukt pasažieru satiksmi šajā līnijā, tāpēc Vaiņodes iedzīvotāji ar mēbelēm un citiem priekšmetiem nobloķēja sliežu ceļus pie pārbrauktuves uz laiku, kamēr Vaiņodē neieradīsies toreizējais "Latvijas dzelzceļa" ģenerāldirektors Andris Zorgevics, vai arī kamēr netiks mainīts lēmums par vilcienu atcelšanu. 22.augustā Andris Zorgevics ieradās Vaiņodē, taču nekāds kompromiss netika izveidots. Vaiņodes un Priekules iedzīvotāji par labāku risinājumu laist vienvagona automotrisi. Pēc toreizējā satiksmes ministra Viļa Krištopana vizītes Vaiņodē, solot pasažieru satiksmi atjaunot līdz 1.novembrim, 9.oktobrī barikādes tika nojauktas. Satiksme tika atjaunota 1.novembrī, un to nodrošināja AS "Vaiņodes Dzelzceļš". Pasažieru vilcieni šajā līnijā turpināja kursēja līdz 1998.g. 24.februārim. Kad satiksme atkal tika pārtraukta, vaiņodnieki atkal nāca protestēt, taču viņus izklīdināja policija. Sliedes posmā Liepāja-Priekule demontētas 2012.g. Līnijā bija 10 pieturas punkti.
Dzelzceļa līnija Liepāja-Vaiņode un tās pieturas punkti9
44
0
Attēls no: lv.wikipedia.org
Liepājas stacija
Attēls no: railwayz.info
Ālandes stacija
Reklāma
Attēls no: www.flickr.com
Dubeņu stacija
Attēls no: www.flickr.com
Gaviezes stacija
Attēls no: www.flickr.com
Sustas stacija
Reklāma
Attēls no: www.flickr.com
Krogzemju stacija
Attēls no: lv.m.wikipedia.org
Paplakas stacija
Attēls no: lv.m.wikipedia.org
Priekules stacija
Reklāma
Attēls no: www.flickr.com
Elkuzemes stacija
Attēls no: lv.m.wikipedia.org
Vaiņodes stacija