Russo-Balt K galvenokārt ražoja trīs modeļus K,E un C. Un kravas D,M,T modeļus
modelis K -18 zs 3 ātrumi un 70 km h.
Modelis C
Russo-Balt K galvenokārt ražoja trīs modeļus K,E un C. Un kravas D,M,T modeļus
modelis K -18 zs 3 ātrumi un 70 km h.
Modelis C
Modelis D . atrodas Rīgas motor muzejā.
Russo Balt T. ar ieroci. Līdz 1915 gadam tika saražoti 625 auto arī kara vajadzībām,diemžēl līdz mūsdienām ir izdzīojuši tikai 2 modeļi viens Latvijā otrs Krievijā.
Turpinājumā būs arī par Latvijā ražotiem auto ,bet cits uzņēmums.
Akciju sabiedrība VAIROGS.1937 gadā Vairogs sabīdija ģēlas ar Henriju Fordu ASV, un varēja sākt .
auto tika komplektēti jau no gatavām detāļām ,ko piegādāja no Amerikas .
Krāsoja un sēdekļus izgatavoja Rīgā.
Ford vairogs v8 delux.
v8 3 tonu smagais vispieprasītākais .
Vairogs Junior Latvijas armijai paredzēta smagā mašīna.
Junior v10
GAZ MM.Grupa entuziastu 1949 gadā sāka taisīt eksperimentālo modeli.pēc gada bija gatavi 2 modeļi viss jau ir jauki ,bet grūti gāja ar sarežģītā hidrokonstrukcija un 1950 gadā daudzu nepilnību dēļ komisija nevienu modeli nepieņēma un ražošanu pārtrauca.
Satura ziņā it kā nav ne vainas, būtu jau interesanti, bet.. teksts ir atbaidošs.
Ford vairogs v8 delux. Tik ielikt jēdzīgu motoru un dažas maskētas mūsdienu ekstras = ideāls auto
ruso-balt auto diemzel tikai 2 eksemplari palikusi, viens laikam baltkrievija vel ir.
Butu jau skaisti, redzet, kas un kaa butu noticis, ja Latvija butu briva palikusi un izaugsme ierobezota, apspiesta un likvideta citu valstu palautiba!
14.Atgādina mūsdienu Āfrikas teroristu kaujas mašīnu ,(uz baltā forda kravas kastē uzstādīts ložmetējs),tikai vecajam"T" tāda riktīga:meele" pušačka uzlikta ,Nu jūs sapratāt par ko es runāju.