Kad Vril 7 1945. gadā notrieca krievi, nelielais lidaparāta apkašā uzstādītais KSK lielgabals tika iznīcināts. Pēc kara tika atrastas dīvainas metāliskas bumbas un volframa spirāles, taču izgatavoto lielgabalu neviens nespēja identificēt. Tācu pēdējā laikā atkal tiek spekulēts, ka Triebwerk-savienotās bumbas veido kaskādes oscilatorus, kas tiek pievienoti gara, nosegta stobra transmisijas stienim, apvītam ar precīzu volframa spirāli vai spoli, kas spēj radīt enerģijas triecienu, kas var izsisties cauri 4 collu biezām bruņām (vienkāršak - kaut kas līdzīgs lāzerim). Tomēr, smagā lielgabala uzstādīšana tikai destabilizēja disku un turpmākajos Haunebu lidojumos tika uzstādīts vieglāks MG vai MK lielgabals (attēlos gan nav redzams tas, ka apakšpusē atradās seši MK-108 lielgabali, sadalīti divās rindās pa trim katrā). Haunebu I pirmie testa lidojumi notika 1939. gadā un ar abiem prototipiem tika izdarīti 52 testa lidojumi.