Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
14
949

Visas lietas kas ir šajā rakstā , tu domāji, ka ir krievu izgudrojums? Nekā! Visas idejas ir nospertas!

Vaz 2101 vs Fiat124 Tava... Autors: jankovskis2 Krievu nozagtās idejas.
1.

Vaz 2101 vs Fiat124. Tava pirmā doma ir : O žigulīts, tas jau toč ir krievu, tu kļūdies, tas ir Fiat 124.

Fiat 124 tika sākts ražot 1966 gadā, bet vaz2101 jeb žigulis 1970.

Līdzīgi ne?

Mig15 vs Me262... Autors: jankovskis2 Krievu nozagtās idejas.
2.

Mig-15 vs Me262, Mig-15 lieliskais ''krievu'' iznīcinātājs ar kuriem Korejā tika sakauts ASV gaisa flote, bet vai tiešām tas ir krievu?

Atbilde ir nē, kad Vācija tika sakauta, Staļins pavēlēja atrast  vāciešu reaktīvo lidmašīnu skices, un uztaisīt krievu versiju Me262 vietā. Sākumā bija Mig-9, bet tad notvertie vācu inženieri to uzlaboja līdz Mig-15.

Tu 144 vs KonkordKonkord ir... Autors: jankovskis2 Krievu nozagtās idejas.
3.

Tu 144 vs Konkord.

Konkord ir pirmā virsskaņas ātruma pasažieru lidmašīna pirmais lidojums  bija par mēnesi vēlāks nekā Tu-144, bet Konkord inženieri apsūdzēja krievus par spiegošanu , kad sākās Konkord būvēšana.

Krievi ar iegūtajām skicēm atrāk uztaisija Konkord dubultnieku Tu144.

Buran vs Space... Autors: jankovskis2 Krievu nozagtās idejas.
4.

Buran vs Space Shuttle(Kosmiskā Atspole)

''Kosmiskā atspole'' ir amerikāņu kosmosa kuģis, kurā var atrasties no 5-7 astronauti, šī kuģa misijas parasti bija kravas pārvadāšana līdz 22 tonnām, vienu un to pašu kuģi var izmantot vairākās misijās. Piramis starts 1981.gadā

''Buran''

''Buran'' ir krievu kosmosa kuģis, kurš pēc uzbūves ir gandrīz kopija ''Kosmiskajai atspolei''.

''Buran'' kravnesība bija 29 tonnas, dzinēji bija daudz labāki nekā ''Kosmiskajai atspolei'' ,bet tas nenozīmē, ka ideja nav nozagta. Šī kuģa pirmais starts 1988.gadā.

AK47 vs Stg44Kā jau daudzi... Autors: jankovskis2 Krievu nozagtās idejas.
5.

AK-47 vs Stg-44.

Kā jau daudzi zin ka Ak-47 ir pasaulē populārākais ierocis, krievi lielās ka ir izgudrojuši viss lielāko nāves mašīnu , bet vai tiešām to izgudrojuši krievi? Stāsts ir tāds, ka tankists otrajā pasaules karā - Mihaels Kalašņikovs kaujā par Berlīni ticis ievainots un nogādāts lazaretē, viņs izdomājis uzzīmēt pāris ieroču skices, pēc kara viņš šīs skices realizēja un tā radās AK-47, bet vai jums nešķiet, ka viņš vienkārši izpētijis vāciešu Stg-44 un izveidojis gandrīz identisku ieroci? Es domāju, ka pilnīgi noteikti, mehānisms gandrīz pilnībā neatšķirās no Stg-44, izskats arī ir ĻOTI līdzīgs.

 

Ja kādam patika , būs 2 daļa.

Ps- Labi par žiguli sajaucu, nu nevajag katram 2 par to komentāros rakstīt, dažreiz liekas ka vajadzētu opciju ka komentārus izslēdz.

14
949
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [92]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Bruzis avatars
Medaļa TeamworkMedaļa OriģinālautorsMedaļa Kārumnieks
  Bruzis 05.12.14 15:34
48
0

Fiata patentu krievi oficiāli no Itāļiem nopirka. Tā ka tur nekas nav zagts. Ne pa velti pirmās "kapeikas" pat tika sauktas pa itāļu. laikam pat kautkādas līnijas no itāļiem pat nāca.

Ipolits avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa KomiķisMedaļa Dienas joks
  Ipolits 05.12.14 15:54
31
2

piemet klāt seriālus,ko mums te kruķī pa tv.

tai par bukiniem ne tikai tēli,bet viss ir 100%nokopēts no ''precējies ir bērni.''

vichy avatars
Medaļa SpoksMedaļa MaģistrsMedaļa Vampīru klana biedrs
  vichy 05.12.14 16:20
23
1

Par AK mazliet palabošu. Nevis Aleksandrs Kalašņikovs, bet gan Mikhails Kalašņikovs. Bet pluss no manis.

Anonīms
Nacionālists 05.12.14 17:12
18
0

Patiesībā AK mehānisms bija pavisam citāds nekā StG, StG nebija uzticams ierocis tā sarežģitās konstrukcijas dēļ. Kalašņikovs izveidoja daudz vienkāršāku un uzticamāku mehānismu, bet citādi jā, izskats ta gan ir no StG. Ja salīdzina M1A4 (emku) ar StG, atradīsi vairāk līdzibas ar sturmgeveru nekā ja StG salīdzināsi ar AK

jankovskis2 avatars
Medaļa Redaktors iesakaMedaļa Admins iesakaMedaļa Admins iesaka
  jankovskis2 05.12.14 16:03
17
3

atbildot uz fufels  komentāru " fufels, Fiatu nopirka, migs pavisa... " chaliit, migam var ir taa pati tehnologija, krieviem pirms tam nebija ne jausmas ka tadu uztaisit, atspole ja pa 30% lielāka tas jau neko nenozime, apskaties kadas iekshas vinām abam ir, gandriz vienadas

Nevajag muldēt buļa kakas, ja neko nesaproti.

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 05.12.14 16:04
14
0

Amerikāņu seriāli,piemēram, visi tēli no ""Visi mīl Reimondu"

BARBARS avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa TrumpeMedaļa Patīk komentārs
  BARBARS 05.12.14 17:50
15
2

Par Energija BURAN un Amerikāņu atspoli nepiekrītu, Līdzīgi tie liekas tika ārēji, taču koncepcija ir ļoti atšķirīga.. Kautvai elementāri nesējraķete Energija, tā bija kardināli atšķirīga no ASV piedāvāta, kautvai tikai tapēc ka ar to kosmosā varēja uzšaut ne tikai atspoļkuģus, bet jebkuru citu kravu, turklāt tā bija moduļu raķete, un vajadzības gadījumā ar papildu pāatrinātājiem varēja pacelt tiem laikiem neiedomājamas kravas 300  tonnas Pats Buran arī tika veidots kā kosmosa kuģis Robots kurš pats spēja Sevi nosēdināt, Amerikāņi tikai tagad kautko līdzīgu sāk izmēģināt, Turklāt Burana viens no galvenajiem projektētājiem LAzinskis, jau 10 gadus iepriekš jau gatavoja programmu "Spirāle". Ko nozīmē Bišķi labāki Dzinēji??? Kas tā ir par frāzi?? Galvenā fišķa bija tāda ka Buran bija paredzēts nosēdināt ar ieslēgtiem dzinējiem atšķirībā no atspoles kura planēja līdz  lidlaukam..  Un ideja par Kosmosa atspoli jau bija izdomāts sen un staprcitu Krievija, idejas autos Calkovskis,,, Vienīgais ko viņš tajā laikā nesaprata cik liels paātrinājums būtu nepieciešams.

A Par kalašņikovu Vispār nav vērts Runāt ir Jābūt pilnīgam diletantam, lai pateiktu ka Kalašs ir nošpikots no STG... Vai Cienijamais Raksta Autors ir jaucis kādu no šīm šautenēm, acimredzot nav tadēļ arī ir COpi PASTE tikpat labi var pateikt ka SIG Sauer ir špikots no kalasha jo tur ari ir izmantots tas pats gāzes novadīšanas princips... Kalaša Galvenā atšķirība, un galvenais Ir Aizslēga rāmja Gāzes Virzuļa un paša Aizslēga mehānisma darbība, tas kā tie ir projektēti ubn kā tie strāda.... STG tās ir neskaitāmas atsevišķas detaļiņas, kamēr kalašam tas būtībā ir 3 lielas detaļas.  Papēti to mazliet un tu sapratīsi ka līdzība ir tikai ārēja.

Kas attiecas uz žiguli tad Krievs nevis špikoja bet Tupa nopirka daļu Fiat rūpnīcas.... Un Par Tušku tur bija drīzāk spiegošanas skandāls, jo projekts tapa lielā steigā Turklāt inžinieri nopūdēlēja ar dzinēju izvietojumu kā dēļ Tu ļoti ātri sasvērās grīstē no kuras to nevarēja izvadīt..

Karoč Raksta Autoram iesaku stingrāk papētīt... Par tādu Lietu Kā ENERGIJA Buran, vispār lai izdarītu secinājms ir jālas daudz un dikti un kautkas tomēr ir jāsaprot, nu nevar šitā plūtīt, par lietām ko nesajēdz..

MrCrabisz avatars
Medaļa JubilārsMedaļa TeamworkMedaļa Žurnālists
  MrCrabisz 05.12.14 17:23
11
0

1. krievi nopirka patentu (tātad nav zagts) 5. kalašņikovs ir jaudīgāks un kompaktāks (zagts būtu ja viņš būtu identisks)

Briska avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa BakalaursMedaļa Recidīvists
  Briska 05.12.14 18:47
9
0

var jau teikt zagts un tā būs taisnība daļēji, bet vai tad divritenis no jauna jāizgudro. Tad jau visi philips, bosh, severin ir zagļi, jo ražo gan pēc izskata, gan pricipiāli vienādus gludekļus  

spoku dienas doma

BARBARS avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa TrumpeMedaļa Patīk komentārs
  BARBARS 05.12.14 18:02
9
0

atbildot uz CHV  komentāru " Par to ziguli mazliet kludies,jo kri... " Tika pirkta Rūpnīca tak paši itaļjaškas pārdeva visas savas Skices ar visām iekārtām..

Kas Tu domā viņi tāpēc tik ilgi to kapeiku tur piļija, ka nevarēja uzzīmēt ko jaunu? Nē tapēc ka Stanoki atļāva būvēt tikai Kapeikveidīgus aparātus.. Un paši itāļi vēl ilgi ņirdza ka vēl nekad nevienu tā nav apjājuši ka komuņagas

KŪMIŅŠ avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa JubilārsMedaļa Recidīvists
  KŪMIŅŠ 05.12.14 17:12
7
0

1, Mig, tikai dzinejs bija vācu. A ja tu nezinaji, amerikāņu reaaktivais dzinejs radas no vacu dzinejiem arī.

2. Buran nebija nozagsta ideja, krievus nodirsa ka vini nevar uzbuvet kaut ko tik labu, un vini uzbuveja vl labak, jo Buran var bezpilota rezima uzlidot auksa un nosesties atpakal

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 05.12.14 15:35
6
0

Par Lada tu kļūdies - krievi to nopirka. Vienīgi vecais FIAT vienmēr bija kvalitatīvāks par Kapeiku. Kāpēc? Tāpēc, ka kapeiku ražoja ar krievu tehnoloģijām.

vienkarši Ivo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas doma
  vienkarši Ivo 05.12.14 19:03
6
0

Par Buran, šitam aparātam ārējais korpuss kura galvenais uzdevums bija pasargāt kuģi no lielām temperatūrām nosēšanās laikā tika izgudrotas Latvijā. Lai cik neticami tas neliktos bet šis materiāls iztur vairāk kā 5000 grādu pēc celsija un ir izgatavots izmantojot kokšķiedru. ASV šādas tehnoloģijas nav pat šodien.

NIKS189 avatars
Medaļa Veiksmes lādeMedaļa ŽurnālistsMedaļa Teamwork
  NIKS189 05.12.14 19:16
6
0

A es nozagu kaiminja divstavigas siltumnicas skices

Brenciss avatars
Medaļa SpoksMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Spoks
  Brenciss 05.12.14 18:08
6
0

atbildot uz Connor  komentāru " BET Vācu magazīns ir ietilpīgāks. " Cik tad ir vacu magazinas ietilpiba? Kakasam vareja 30, 45 patronu "radzinu ielikt", bet ja karojas pasaudities krietnak 70 patronu apala magazina dereja. Par izturibu vispar nerunasim, krievu armija, musu izlukrotas vajadzibam(demonstracijai), tika noziedots 1(, tikai viens) automatins, tika izsauti 8 3desmit patronu radzini, 5 45paronu radzini un 4 70patronu apalie bunduli- sauts tika automatiskaja rezima, ar paris sekunzu partraukumu magazinu parladesanai, veica oficieris ugunsdrosos cimdos, saujot treso 45 patronu radzinu aizdegas atpakalgajiena virzula(gazovaja trubka) koka aizsargdalas, saujot beidzamo-70 patronu magazinu- nokileja, paguva 5 patronas izsaut, zel agregata, bet isturiba nezeliga.

 

 

 

 

erty avatars
Medaļa SpoksMedaļa JubilārsMedaļa Sviestmaize
  erty 05.12.14 20:14
4
0

murgo vai lai nu kā bet psrs no itāļiem nopirka linenci no fiat. Piedevām fiat inzinieri palīdzēja cel razošanas iekārtas, kā arī pirmos auto.P.s pirmajiem vaj bija itālijā ražotas detaļas.

mrno1 avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa RecidīvistsMedaļa Spoki flame
  mrno1 05.12.14 16:49
4
0
AK47 izskatās pēc pārveidota STG44, bet vai STG44 var izšaut cauri dzelzsceļa sliedei?
blackaceking avatars
Medaļa RecidīvistsMedaļa RecidīvistsMedaļa Recidīvists
  blackaceking 05.12.14 16:10
8
4

AK-47 stabili ir Stg-44 pārveidota kopija. Ir daudz faktu, kas pierāda, ka darbības principā tas ir viens un tas pats ierocis, vienīgi izskats un uzbūve ir pārveidota, lai palielinātu ieroča efektivitāti kaujas laikā.

PNPAPN@speles avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas joks
  PNPAPN@speles 06.12.14 20:11
3
0

FIAT 124 patentu nopirka no italiem ,kuri ari palidzeja uzstadit iekartas auto razosanai.Faktiski nopirka visu auto rupnicu(iekartas, konveijeru utt).PSRS auto tika izlaists ar marku ,,ziguli,,-pec vietas,kur uzbuveja rupnicu, nosaukuma.      NEKADA SAKARA AR ZAGSANU-tas bija PIRKUMS ar tiesibam talakai izstradei.     Mig-15,reaktivais iznicinatajs.1946Gg.PSRS delegacija ieradas Anglija,A.I.Mikojans(aviakonstruktors) ,V.J.Klimovs (dzineju specialists).Anglija tolaik skaitijas lielakais reaktivo dzineju ,,specialists,,un razotajs.No firmas ROLLS-ROIS tika nopirkti 55 reaktivie dzineji,tris variantos.Tos izdevas veiksmigi nokopet un tika sakta dzinejuRD-45,RD-45FunRD500 razosana.MIG -15(MikojansunGurevics) ar dzineju1TRD RD-45F Koreja,,nolika pie vietas,, AmerikanuF-86SEIBRS.1872-vas gaisa kaujas tika notriektas 1106 lidmasinas,apmeram 650  -Seibrs-F86,zaudejot ,,tikai,,335 Migus.Ta ka kara tehnika bija slepena,nevajadzeja nekadus patentus un licences,vareja zagt idejas un kopet uz nebedu....Atceramies-dzinejus iepirka  noROLLS-ROIS.Vai bija zagsana un no ka, spriediet pasi.          Par TU144 un Konkord gruti spriest.Parak dazadas lidmasinas un to tehniska uzbuve.Viens gan ir skaidrs,sacensiba bija uz ,,atrumu,,Rietumi parasti neslepa informaciju par notiekoso,un visa pasaule zinaja kad un kur  planots  pirmais lidojums virsskanas pasazieru lidmasinai.PSRS paklusam pasteidzas pirma unTU144 pacelas gaisa atrak.Tacu liktenis nebij labveligs TU144.Katastrofa Francijas aviosalona laika,velak vel katastrofa,un ar to ari bija pielikts punkts TU144.Kurpretim Konkord tikai nesen partrauca(diemzel) lidojumus.Ja te kas tika zagts ,iznemot pasu ideju,tad merkis netika sasniegts.   Ideja par daudzreiz lietojamo kosmisko aparatu ir sena .Amerika vienmer skaitijusi naudu un doma par kosmosa aparata vairakkarteju izmantosanu tai bija tuvaka, neka PSRS.Tadel vini ari pirmie to istenoja,un PSRS nogaidija,lai redzetu kas iznaks.Protams pec tam ariPSRS gribeja sev lidzigu aparatu,ko ari uzbuveja.Tacu tas tikai izskatas lidzigs Amerikanu SPACE SHUTLE UN NOTEIKTI NAV KOPIJA.Tiri tehniski pavisam cits aparats.Ari uzdevumi tam bij planoti atskirigi.ARI NEREDZ ,KA BUTU KAS ZAGTS.     AK 47UN STG44 -divi uz viena principa darbojusies ieroci.Kalasnikovs prata savu automatu nostradat lidz pilnibai,bet parSTG44 zin tikai retais.Ja ari Kalasnikovs ,,aiznemas,,ideju no STG44,tad tas tikai nozime ,ka vins ,,no suda iztaisija konfekti,,.Fricim tak neviens neliedza izdarit to pasu,tatad pietruka kaut ka......          raksts butu labs ,ja nosaukums butu cits,kaut vai,,LIDZIGU IDEJU DAZADI IEMIESOJUMI,,   .

Tourist avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa Admins iesakaMedaļa Sensācija
  Tourist 05.12.14 22:02
3
0

atbildot uz Anonymius komentāru " Krievi = Lohi, paši nemāk neko izdom... " Tā nu nav, krievi ir daudz ko sasnieguši, bet padomjlaikos viņi aktīvi izmantoja spiegu sazagto informāciju un ar ārzemju kolēģiem kopīgi tos uzbūvēja. 

« 1  2  3  4  5 »