local-stats-pixel

Kārtējais PSRS laiku inženieru brīnums132

3286 18

Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
3286 18 132 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 132

0/2000

Viss ir ļoti vienkārši - strādnieku skaits tika turēts norādītājās robežās un pēc vajadzības papildināts. Dienā gāja bojā piemēram 100 strānieki, nākamajā dienā pienāca ešelons ar citiem 100 strādniekiem....  

1 0 atbildēt

nu vajadzēja uztaisit šito rakstu, tagad visas urlas ies savakt metālu! ;D

0 0 atbildēt

Kādas summas varētu metalomā dabūt par to visu mantību emotion

0 0 atbildēt

ta neko!

0 0 atbildēt

manā skatijumā - nevajadzīga lieta

0 0 atbildēt

+

0 0 atbildēt
 

tas nav domāts kā baigais inženieru brīnums, bet kā krievu kārtējā stulbība.

0 0 atbildēt

Šitā ir tā saucamā Transpolarā dzelzceļa maģistrale?

Bļin, un zem šīm sarūsējušajām sliežu kaudzēm guļ arī ne viens vien latvju bāleliņš!emotion

0 0 atbildēt

Staļins bija nevis krievs, bet  gruzins

4 4 atbildēt

interesants raxts! emotion

0 0 atbildēt

Zajebis un es pats gribēju šo rakstu likt :)  

1 1 atbildēt

Fail

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

Maxter/am/ ja pareizi atceros. Josifs Visarjonovičs zaudēja 42 miljonu iedzīvotāju karā,jo Ādolfs viņu apsteidza pa 2 gadiem.Vācija zaudēja ap 19 miljoniem cilvēku.Josifs-Staļins visu bija izplānojis....pēc 16 mēnešiem.

0 0 atbildēt

Par šito bija kāds raidījums krievījas tv, laikam RTR. emotion Raksts, labs, pamācošs. 

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

😎

0 0 atbildēt

kvalitate 0 :D

1 2 atbildēt

njā kā sacīt triecienbūve

3 4 atbildēt

sshausmas... fui, kaapeec saruuseejis?

2 20 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »