Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Viss ir ļoti vienkārši - strādnieku skaits tika turēts norādītājās robežās un pēc vajadzības papildināts. Dienā gāja bojā piemēram 100 strānieki, nākamajā dienā pienāca ešelons ar citiem 100 strādniekiem....
Šitā ir tā saucamā Transpolarā dzelzceļa maģistrale?
Bļin, un zem šīm sarūsējušajām sliežu kaudzēm guļ arī ne viens vien latvju bāleliņš!
Maxter/am/ ja pareizi atceros. Josifs Visarjonovičs zaudēja 42 miljonu iedzīvotāju karā,jo Ādolfs viņu apsteidza pa 2 gadiem.Vācija zaudēja ap 19 miljoniem cilvēku.Josifs-Staļins visu bija izplānojis....pēc 16 mēnešiem.
Par šito bija kāds raidījums krievījas tv, laikam RTR. Raksts, labs, pamācošs.