Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Protams taj laikā bija jātērē miljoni,zinot ka no tā lielas jēgas nebūs, kamēr pati krievu tauta mira badā..
Paurī sistais staļins...
raksts pa superīgo.. +
pagājušo gad biju vienā Krievijas ēkā kur rādija dokumentālu filmu par šo sliežu ceļu,un mazo ciematiņu. interesanti bija paskatīties :)
āsom! Raksts pa pirmo+.
Tikai tā krievu apdiršana laikam ir jauns jājamzirdziņš. Bija Bībers un Rebeka, tagad krievi. Katrā rakstā, kur vien pieminēti. Go out, get a life!
Viss ir ļoti vienkārši - strādnieku skaits tika turēts norādītājās robežās un pēc vajadzības papildināts. Dienā gāja bojā piemēram 100 strānieki, nākamajā dienā pienāca ešelons ar citiem 100 strādniekiem....
Šitā ir tā saucamā Transpolarā dzelzceļa maģistrale?
Bļin, un zem šīm sarūsējušajām sliežu kaudzēm guļ arī ne viens vien latvju bāleliņš!
Maxter/am/ ja pareizi atceros. Josifs Visarjonovičs zaudēja 42 miljonu iedzīvotāju karā,jo Ādolfs viņu apsteidza pa 2 gadiem.Vācija zaudēja ap 19 miljoniem cilvēku.Josifs-Staļins visu bija izplānojis....pēc 16 mēnešiem.