Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
viens losis liek būvēt kaut kādu sūdainu dzelzceļu un visiem pārējiem ir jāiet un jābūve stulbi
šito dzelzceļu būvēja bijušie lēģernieki.''mirušais dzelzceļš''?-jo ir uzcelts uz cilvēku kauliem.Tie kuri vairs nespēja srādāt,tos turpat arī atstāja.Tad kad ir vasaras mēneši,tur ir karsts un mitrs tā teikt purvāji,tāpēc arī sliedes deformējas.
paguglējiet piemēram golgāts,bērnu golgāts utt.
to liiniju buuveeja speciaali, lai nodrbinaatu politieslodiitos, tai skaitaa arii latvieshus izsuutiitos 1949. gada martaa. To liiniju buuveja vnk nekurienes virzienaa
:(
Krievijā vispār daudz palicis visa kā nepabeigta, savā laikā gaisā izmesta nauda un nepabeigti objekti ir viena no lielās Krievijas mazajām problēmām, kas atspoguļojas vēl mūsdienās.
latvijā jau tā ir tik slikti ceļi ja būs vel tāds dzelsceļš ......
par rtansporta līdzekļa izmantošanu varam aizmirst....
nu taa metaala tur jau sen vairs kaa nav :D kaads jau buus pacenties :D bet rakstam +
Užas... Cik tur miljoni tonnu metāla guļ... Un pasaulē ir krīze :D:D:D:D:D