Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
Starp daudzām citām PSRS laiku „dižajām būvēm” Igarkas-Salehardas dzelzceļa izbūve izcēlās ar savu utopiju un bezjēdzību. Nekas tāds nav ticis pielietots ne pirms, ne pēc šī dzelzceļa būvniecības. Vēl šo dzelzceļu mēdza saukt par „mirušo ceļu”.
šito dzelzceļu būvēja bijušie lēģernieki.''mirušais dzelzceļš''?-jo ir uzcelts uz cilvēku kauliem.Tie kuri vairs nespēja srādāt,tos turpat arī atstāja.Tad kad ir vasaras mēneši,tur ir karsts un mitrs tā teikt purvāji,tāpēc arī sliedes deformējas.
paguglējiet piemēram golgāts,bērnu golgāts utt.
to liiniju buuveeja speciaali, lai nodrbinaatu politieslodiitos, tai skaitaa arii latvieshus izsuutiitos 1949. gada martaa. To liiniju buuveja vnk nekurienes virzienaa
:(
viens losis liek būvēt kaut kādu sūdainu dzelzceļu un visiem pārējiem ir jāiet un jābūve stulbi
krievija vienmēr izcēlusies ar savām "ghost town" un ar ko šādu :) prieks lasīt! paldies.
Užas... Cik tur miljoni tonnu metāla guļ... Un pasaulē ir krīze :D:D:D:D:D
Biju lasījis grāmati VIA DOLOROSA par viena izsūtītā atmiņām, un bija arī aprakstīta šī dzelzceļa būvniecība
nu taa metaala tur jau sen vairs kaa nav :D kaads jau buus pacenties :D bet rakstam +