Vai kāds no jums vēl atceras kā facebook's izskatījās pirms 5 vai vairāk gadiem? Es persongi biju jau piemirsis . Tad nu šodien aplūkosim kā facebook ir izmainījies pedējos 12 gados.
Vai kāds no jums vēl atceras kā facebook's izskatījās pirms 5 vai vairāk gadiem? Es persongi biju jau piemirsis . Tad nu šodien aplūkosim kā facebook ir izmainījies pedējos 12 gados.
2004. gads. Sākumā Facebooks bija kur skolēnus apvienoja viena saitā. To izgudroja Marks Zakerbergs. Facebooks bija piejams tikai harvardas universitātes studentiem.
2005.gads
2005.gadā Facebooks vēra vaļā durvis arī citām apkārtējām skolām un tas strauji pārņēma popularitāti.
2006.gads. Šajā gadā facebooks bija jau tik pieprasīts un populārs, ka tas bija pieejams katram, kas bija vecumā virs 13. Šajā gadā facebooks pavēra arī daudz jaunu iespēju. Piemēram bija pieejams statusa logs, kuru varēja edzēt uzpiežot uz drauga profila un poga ''share'' , jeb ''dalīties". Visvairāk cilvēkus aizrāva gallerijas sadļa, kas atvērās 2006. septembrī.
2007. gadā facebooks turpināja pievienot jaunas iespējas. Ļoti liels solis šajā gadā bija Facebook aplikācīja Iphone lietotājiem.
2008. gads. Šo jauno facebook izskatu izveidoja pateicoties tiem facebook lietotājiem, kas sāka sūdzēties par novecojušu dizainu un draudēja aiziet no facebook, ja tas nerīkosies un nemainīs tās dizainu.
2009.gads. Šajā gadā facebook gribēja pataisīt par kautko stipri līdzīgu kā tagad ir twitter , vizmaz pēc tādas domas, ne izskata. taču pret to protestēja vairāk nekā 1,7 milionu lietotāju, tapēc to ātri vien atcēla, un facebooks atgriezās vecajās sliedēs tikai ar mazu dizaina uzlabojumu.
2010. gadā Facebookam nebija nekādas lielas izmaiņas, un tas izskatījās gluži tā pat kā 2009. gadā. Taču decembrī tas ļoti strauji izmanījās, kas arī šokēja ļoti daudz lietotāju. Šīs izzmaiņas redzēsiet vienu bildi zemāk.
2011.gads.
Ļoti lielas pārmaiņas 2011. gadā saņēma profila dizains, kas iepriecināja daudz lietotāju.
2012. gadā facebook nepiedzīvoja lielas izmaiņas, jo tas bija pārāk aizņemts cenšoties noslēgt darījumus ar ISO un meiģinot nopirkt Instragram, kas arī izdevās. Facebooks nopirka Instragram par 1 milijardu dolāru un pēcāk vēl 300 milionu skaidrā.