1980. gadā Kia nokļūst tuvu bankrota slieksnim, taču kompānijas augstākā vadība atsakās padoties. Pēc gada uzņēmumā tiek ieviesta jauna vadības sistēma un izstrādātas ilgtermiņa attīstības stratēģijas, kas ļautu kompānijai izķepuroties.
Astoņdesmito gadu vidū Kia prezentē vairākus jaunus modeļus. 1990. gadā tiek nomainīts uzņēmuma nosaukums uz Kia Motors un pabeigtas jaunās ražošanas platības, kas ļauj būtiski palielināt ražošanas apjomus.
1991. gadā Tokijas autoizstādē tiek prezentēti jaunie Kia modeļi Sephia un Sportage, ar kuriem tiek gūta plaša mēroga atzinība. Tajā pašā gadā Kia kļūst par pirmo Korejas autoražotāju, kas saņem valdības balvu par „kvalitātes menedžmentu”.
1995. gadā no Kia konveijera noripo piecmiljonais automobilis, un ražošanas jaudas ir sasniegušas jau 1 000 000 automobiļu gadā. No mazas riteņu darbnīcas Kia ir kļuvusi par vienu no lielākajiem autoražotājiem pasaulē.
Patlaban Kia ietilpst Hyundai koncerna sastāvā. Kaut arī Kia ir labas pozīcijas iekšējā tirgū, nozīmīgu daļu sastāda vieglo, komercauto un kravas mašīnu eksports uz vairāk nekā 100 pasaules valstīm.