local-stats-pixel

Automobiļu vēsture 1. daļa23

334 4
Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
334 4 23 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 23

0/2000

BMW for life

21 13 atbildēt

Skaisti jau bij tie vāģi,tajos bija māksla,nevis kā tagad ripojoša metāla skārdene..

8 1 atbildēt

BMW ir smuki modeļi(kaut kāda daļa, kas man personīgi patīk kā 3,5 un 7 sērija un protams kur nu bez M3), bet priekš Latvijas ceļiem īsti nav labi , nedod dievs vēl kaut kur iesprūdīs sniegā un būs ar traktoru jāvelk ārā.Un rezerves daļu cenas vienkārši atbaida it īpaši, ja tie ir kādi samērā jauni modeļi pēc 2000. gada.Un ja Tev ir BMW džips Latvijā - sargies ka nenosper , jo turpat Krievijā tur tādus kā ēst vajag.Vienvārdsakot marka, kas piesaista lielu uzmanību un ne mazāk taisa caurumus Tavā makā.Bet raksts labs, man bija interesanti palasīt šo vēsturi , par BMW un citām markām. emotion

3 0 atbildēt

"Audi POWER!" - Ieklausies spēkā! emotion

2 0 atbildēt

Vēsture jāzin emotion Interesants raksts

2 0 atbildēt
MJ avatarsMJ

AUDI 4 EVER!!

5 3 atbildēt

Butu labi, ja uztaisitu rakstu kura ir ari Mitsubishi.

1 0 atbildēt

10. nevis scherman, bet sherman...

1 0 atbildēt

16. no filmas ar Luisu Defunes mūķenes kapāja ar šito dampi...

1 0 atbildēt

BMW 4 EVER

9 8 atbildēt

labs raksts, autoram plus

p.s ja kāds grib sīkāk par BMW logo un simbolu  vairāk zināt, tad manā profilā ir raksts

0 0 atbildēt

baigi intresanti bija, paldies autor.

0 0 atbildēt

Traction Avant my car :)

0 0 atbildēt

ĻOTI LABI! Par bembi šur tur atradu kur varētu piesieties, bet lai paliek :) varēji jau astāstīt par BMW krīzi pirms leģendārā E30, nebūtu tāa, mūsu mīļotais bmw būtu aizgājis pa grunti :)

 

BMW ÜBER ALLES!

1 1 atbildēt

MrWinD  tu laikam detaļas pērc neīstajā vietā, vai arī neesi īsti informēts par to cenām. protams katram modelim ir savi plusi un mīnusi, bet ne par to... reāli latvijas ceļiem der tikai lidmašīna vai helītis, jo pa shijiem celjiem viss luuziis!

0 0 atbildēt

zakaļibakaļi bemži

1 2 atbildēt

Taču revolūciju Eiropā izraisa 1934. gada Traction Avant, kurā dzinējs pēc amerikāņu licences tiek stiprināts ar gumijas spilveniem. Pēc gada Andrē Sitroens nomirst. un kā mēs varam aizmirst pieminēt ka Traction Avant bija pirmais masveida auto kurā jauda tika pievadīta priekšējai asij???  bet ja godīgi daudz neprecizitātes rakstā ...  bet interesants raksts ar to ka mēģināts vienā rakstā aptvert vairākas automarkas....

2 8 atbildēt