Bizness nozīmē konkurenci.To, cik veiksmīgi tas virzīsies uz priekšu, ir atkarīgs no pieņemtajiem lēmumiem, kas ietekmēs nākotni. Kas ir licies kā prātīgs risinājums savulaik, beigās ir izrādījies kā milzīgs fiasko ar katastrofālām sekām.
6 kompāniju milzīgākās pieļautās kļūdas8
2008. g. Deivs Karolls ceļoja no Halifaksas uz Omahu, ar nosēšanos Čikāgā, kur viņa 3500 $ vērtā ģitāra tika sabojāta. Viņš nesekmīgi centās piedzīt no "United Airlines" kompensāciju par salauzto ģitāru nākamos deviņus mēnešus. Beigās viņš uzrakstīja dziesmu (video raksta beigās) par savu neveiksmi, ko publicēja Youtube 2009. g. 6. jūlijā. Dziesma kļuva par instantu hitu un beigās "United Airlines" cieta 180 $ miljonus lielus zaudējumus akciju vērtību krišanās negatīvās publicitātes dēļ.
Mars kompānija, kam pieder tiesības uz M&M, 1982. g. atteicās no tā, lai šīs konfektes parādītos "E.T.: The Extra-Terrestrial" filmā, domājot, ka bērni baidīsies. Piedāvājums tika izteikts konkurantam Hershey, kas neatteicās un viņu pārdošanas apjomi palielinājās par 65%
Vai varat iedomāties pasauli bez Apple? Tā būtu noticis, visdrīzāk, jo Xerox neskatoties uz demonstrēto Alto datoru 1973. g. izvēlējās turpināt darbu pie sava teksta datora. Savukārt Apple Macintosh izraisīja revolūciju, ieviešot pikseļu ekrānu un peli, abas lietas nokopējot no Alto.
Excite bija pazīstams 1990-to gadu interneta brends. 1999. g. divi studenti domāja, ka viņu projekts Google aizņem pārāk daudz laika un piedāvāja par 1 $ miljonu to nopirkt. Viņi atteicās un jau 2001. g. kompānija iesniedza bankrota pieprasījumu. Tas viss ir saistāms ar viņu nespēju izstrādāt efektīvu meklēšanas algoritmu. Excite mājaslapu var apmeklēt arī tagad, bet tā ir vāja alternatīva Google meklēšanas iespējām
Kodak jau 1975. g. bija izveidojusi digitālu kameru, bet turēja to noslēpumā, domājot, ka tas apdraudēs viņu fotogrāfiju biznesu. Vadība domāja, ka cilvēki turpinās izvēlēties filmiņas un nekad negribēs digitālās kameras, bet beigu beigās konkurenti kā Canon, Sony, Nikon un citi aizsteidzās priekšā, novedot Kodak līdz bankrotam.
2014. g. Londona bija 11. pilsēta, kur Uber sāka piedāvāt savus pakalpojumus. Londonas tradicionālie takši uzsāka streiku, bet tas tikai palīdzēja Uber - aplikāciju lejupielādēja par 850 % vairāk un šī pakalpojuma popularitāte tikai pieauga.
Dažas lietas ir neizbēgamas. Ja tu to nedarīsi, tad to izdarīs konkurenti un tu tāpat lietosi to lietu. No progresa neizbēgt. Lai mums visiem būtu spēja atpazīt neizbēgamo!