Šis tvīts kļuva ļoti populārs ar 52 miljoniem skatījumu... Kāds Twitter lietotājs kopīgoja attēlu ar Japānas restorāna izkārtni, kurā skaidri norādīts, ka viņi nepiedāvā veģetāros, vegāniskos, halala vai līdzņemamās iespējas un ka visos viņu ēdienkartes vienībās ir iekļauta vistas gaļa un cūkgaļa.
Vīrietis dodas uz japāņu restorānu un dusmojas, ka tur piedāvā vistas gaļu1
Lietotājs to kritizēja kā "Vēl viens apkaunojošs piemērs tam, ka Japānas uzņēmumi nav pretimnākoši tūristiem".
Šī sūdzība šķiet absurda, ņemot vērā, ka restorāns nepārprotami specializējas gaļas ēdienu gatavošanā un pat ir veltījis laiku, lai izveidotu izkārtni angļu valodā, domājams, ārzemju apmeklētājiem.
Kā trāpīgi izteicās kāds komentētājs: "Iet uz japāņu vistu restorāru > traki, ja viņiem ir tikai vista."
Pretreakcija pret sākotnējo tvītu izceļ ironiju, ka katrs Japānas uzņēmums apmierinās visas uztura izvēles.
Kā norādīja cits lietotājs: "Ja jums tas nepatīk, nebrauciet uz ārzemēm un neesiet dusmīgi, ja viņi arī nerunā angliski."
Tas tomēr ir restorāns, viņiem nav jāpiedāvā visa iespējamā ēdienu izvēle. Vai šāda izkārtne ir iemesls, lai kļūtu aizkaitinātam vien par to, ka viņi uzdrīkstās pateikt to, kā viņiem nav?
Vienkārši nav vajadzīgs doties uz šādu restorānu, ja vēlies kaut ko vegānisku, bet izskatās, ka tā nav opcija.
Diez vai tāpat ir opcija mēģināt ieskaidrot autoram, ka žēloties par šo nav vērts, jo šeit ir darīšana ar nepamatotu pārliecību.