Lidmašīnu etiķete ir aktuāls sarunu temats internetā un tas rada daudzas nokaitētas diskusijas. Pēdējo mēnešu laikā daudzi ir aprakstījuši savas ceļošanas dilemmas, tostarp neērtības sēžot vidējā sēdeklī, un daudzu cilvēku sašutumu pēc tam, kad kāda sieviete sešu stundu lidojumā izmanotoja mirgojošu lādētāju. Tomēr šis atgadījums ir pavisam kas cits.
Pasažieris, kas pavadīja visu lidojumu tualetē, saņem zīmīti no stjuarta3
Kāds SpiceJet pasažieris piedzīvoja ne to labāko lidojumu, jo viņš gandrīz visu lidojumu bija iesprostots tualetē.
Vārdā nenosauktais pasažieris ir vīrietis, kas vairāk nekā stundu bija iesprostots lidmašīnas tualetē otrdien, 16. janvārī, lidojumā SG-268, kas pacēlās no Mumbajas lidostas plkst. 2:00 pēc vietējā laika uz Bengaluru, ziņo Indian Express.
Pasažieris devās uz tualeti, tiklīdz lidojumā ieslēdzās drošības jostas zīmes. Tomēr viņam nācās piedzīvot īstu murgu, jo pēc tam nevarēja izkļūt no tualetes, jo durvis neatvērās.
"Kāds pasažieris diemžēl iestrēga tualetē apmēram stundu," teikts budžeta aviokompānijas paziņojumā.
Apkalpe un daudzi citi lidmašīnā esošie mēģināja atbrīvot pasažieri no tualetes, taču viņu pūles bijas veltīgas. Tas nozīmēja, ka pasažieris atradās tualetē komerciālās lidmašīnas nolaišanās laikā Kempegovdas starptautiskajā lidostā.
Saprotams, ka pasažieris bija panikā, tāpēc stjuartes lidmašīnā paslidināja zem durvīm zīmīti, mēģinot nomierināt pasažieri. Pēc piedzīvotas drāmas šī zīmīte ir kļuvusi virāla.
"Kungs, mēs darījām visu iespējamo, lai atvērtu durvis, taču mēs nevarējām. Nekrītiet panikā. Mēs nolaižamies pēc dažām minūtēm, tāpēc, lūdzu, aizveriet tualetes vāku un apsēdieties uz tā un nostipriniet sevi. Tiklīdz lidmašīnas durvis būs atvērtas, ieradīsies inženieris. Nekrītiet panikā." Tāds bija zīmītes teksts
Tieši tā arī notika lidmašīnai nolaižoties, diviem inženieriem iekāpjot un uzlaužot durvis, kad lidmašīna bija nolaidusies. Pēc tam, kad vīrietis tika atbrīvots no tualetes gūsta, viņš saņēma "tūlītēju medicīnisko palīdzību".
Kopš pasažiera stāsts nokļuva pasaules virsrakstos, aviokompānija viņam ir izsniegusi pilnu naudas atmaksu.
"SpiceJet nožēlo un atvainojas par sagādātajām neērtībām pasažierim," teikts SpiceJet paziņojumā. "Pasažierim tiks nodrošināta pilna naudas atmaksa."