China Airlines reiss 605. 1993.gada 4.novembris. Honkonga. Lidmašīna Boeing 747-409 noskrien no skrejceļa, nolaižoties Honkogas Kai Tak lidostā tropiskās vētras laikā. Izdzīvo visi 296 lidmašīnā esošie.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Deviņdesmitie) 1990.-1994.g0
China Northern Airlines reiss 6901. 1993.gada 13.novembris. Siņdzjana, Ķīna. 12 bojāgājušie, 90 izdzīvojušie.
Avioimpex reiss 110. 1993.gada 20.novembris. Ohrida, Maķedonija. Lidmašīna Yak-42, kas pārvadāja 108 pasažierus un 8 apkalpes locekļus avarēja aptuveni 7 kilometrus uz austrumiem no Ohridas lidostas. Katastrofā gāja bojā visi 116 cilvēki. Viens pasažieris dzīvoja 11 dienas pēc katastrofas, tomēr nomira no gūtajām traumām. Reisa 110 katastrofa bija trešā aviokatastrofa Maķedonijā 16 mēnešu laikā, un ir joprojām nāvējošākā. Turpmākajā izmeklēšanā tika konstatēts, ka tragēdija notika pilota kļūdas dēļ.
Northwest Airlink reiss 5719. 1993.gada 1.decembris. Minesota, ASV. 18 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Baikal Airlines reiss 130. 1994.gada 3.janvāris. Irkutska, Krievija. Lidmašīna Tupolev Tu-154M bija ceļā uz Maskavu, kad viens no tās dzinējiem pēkšņi eksplodēja liesmās. Pēc tam apkalpe mēģināja atgriezties Irkutskā, tomēr zaudēja kontroli pār lidmašīnu un tā ietriecās piena fermā netalu no lidostas, nogalinot visus 124 lidmašīnā esošos, 1 cilvēku fermā un vairākus desmitus mājlopu.
Sahara Airlines Boeing 737 katastrofa. 1994.gada 8.marts. Ņūdeli, Indija. Mācību lidojuma laikā Boeing 737 uztriecas virsū stāvošam Ilyushin Il-86. Nogalinot visus 4 četrus apkalpes locekļus katrā lidmašīna+ vienu lidostas darbinieku.