Olympic Aviation reiss 545. 1989.gada 3.augusts. Grieķija. 34 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1986.-1989.g2
Cubana de Aviación reiss 9046. 1989.gada 3.septembris. Havana, Kuba. Spēcīgā negaisā un lietū paceļoties no Hosē Martī lidostas Kubas galvaspilsētā Havanā aviokompānijas Cubana de Aviación lidmašīna Ilyushin Il-62M nespēja uzņemt vajadzīgo augstumu un nokrita 1 km no pacelšanās skrejceļa beigām, apdzīvotā rajonā pie lidostas teritorijas. Bojā gāja visi 126 lidmašīnā esošie+24 cilvēki uz zemes.
Varig reiss 254. 1989.gada 3.septembris. Amazones džungļi, Brazīlija. Pilotu navigācijas kļūdas dēļ aviokompānijas Varig lidmašīna Boeing 737 ielido dziļi Amazones džungļos. Piloti saprata savu kļūdu un mēģināja atrast alternatīvu lidostu, tomēr lidmašīnai beidzās degviela un tā nosēdās uz vēdera džungļos. 12 bojāgājušie, 42 izdzīvojušie.
UTA reiss 772. 1989.gada 19.septembris. Nigēra. Teneres tuksnesī pēc bumbas sprādziena nokrita Francijas aviokompānijas Union des Transports Aériens (UTA) lidmašīna McDonnell Douglas DC-10-30. 170 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
USAir reiss 5050. 1989.gada 20.septembris. Lagardijas lidosta. Pacelšanās laikā no Lagardijas lidostas skrejceļa nr. 31 aviokompānijas USAir lidmašīnas Boeing 737 piloti izdzirdēja skaļu blīkšķi, viņi mēģināja atcelt startu, tomēr lidmašīnai beidzās skrejceļš un tā avarēja Īstriverā. 2 bojāgājušie, 61 izdzīvojušais.