British Midland reiss 92. 1989.gada 9.janvāris. Kegvorta, Lesteršīra, Anglija. Aviokompānijas British Midland lidmašīna Boeing 737-4Y0 dzinēja bojājuma dēļ mēģināja veikt avārijas nosēšanos Īstmidlendsas lidostā, taču to nesasniedza, avarējot uz M1 šosejas vien 500 metrus pirms skrejceļa. 47 bojāgājušie, 79 izdzīvojušie. Katastrofas iemesls bija pilota kļūda: viņš atslēdza normāli darbojošos dzinēju un, kad pamanīja savu kļūdu bija jau par vēlu.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1986.-1989.g2
Independent Air reiss 1851. 1989.gada 8.februāris. Santamarijas sala, Azoru salas, Portugāle. Nolaižoties Santamarijas lidostā Azoru salās, pilotu navigācijas kļūdas dēļ kalnā ietriecās ASV aviokompānijas Independent Air pasažieru lidmašīna Boeing 707-331B. 144 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Nāvējošākā aviokatastrofa Portugāles vēsturē.
Flying Tiger Line reiss 66. 1989.gada 19.februāris. Netālu no Kualalumpuras Starptautiskās lidostas Malaizija. Pilotu un dispečera nesaprašanās dēļ kalna nogāzē nogāzās kravas lidmašīna Boeing 747-249F-SCD. 4 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Air Ontario reiss 1363. 1989.gada 10.marts. Ontario, Kanāda. Lidmašīna Fokker F28-1000 Fellowship uz spārniem sakrājušā sniega un ledus dēļ nespēj pacelties augstāk par koku galotnēm un avarē. 24 bojāgājušie, 45 izdzīvojušie.