Transbrasil reiss 801. 1989.gada 21.marts. Sanpaulu, Brazīlija. Kravas lidmašīna Boeing 707-349C nokrīt blīvi apdzīvotā Sanpaulu graustu rajonā. Iet bojā visi trīs lidmašīnas piloti un 22 cilvēki uz zemes, vēl 200 cilvēki uz zemes gūst ievainojumus.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1986.-1989.g2
Surinam Airways reiss 764. 1989.gada 7.jūnijs. Surinama. Paramaribo Starptautiskās lidostas tuvumā kapteiņa kļūdas dēļ nogāzās pasažieru lidmašīna McDonnell Douglas DC-8-62. 178 bojāgājušie, 9 izdzīvojušie. Bojā gāja arī 23 profesionāli surinamiešu izcelsmes Nīderlandes futbolisti.
United Airlines reiss 232. 1989.gada 19.jūlijs. Sūsitija, Aiova, ASV. Aviokompānijas United Airlines lidmašīna McDonnell Douglas DC-10-10 ar 285 pasažieriem un 11 apkalpes locekļiem uz klāja 1989.gada 19.jūlijā lidoja pāri Aiovas pavalsts dienvidrietumu daļai, nevarēdami iedomāties par šausmās, kādas viņus drīz vien piemeklēs. Lidmašīna bija ceļā no Denveras uz Čikāgu. Lidojot 11 300 metru augstumā pēkšņi atskanēja spēcīgs, sprādzienam līdzīgs troksnis un visa lidmašīna nodrebēja. Stāvoklis bija daudz nopietnāks nekā piloti sākumā domāja un mēriekārtas uzrādīja, jo bija sabojājies astesdaļas dzinēja ventilatora rotors. Vairāk nekā 100 kilogramu smagais titāna rotors bija salūzis gabalos, sabojājot trīs no vienpadsmit neatkarīgajām hidrauliskās sistēmas iekārtām. Viss šķidrums no hidrauliskās sistēmas iztecēja, un piloti vairs nevarēja izmantot pagrieziena un augstuma stūres, padarot lidmašīnu praktiski nekontrolējamu. Lidmašīnas kapteinis Als Heinss pēc sazināšanās ar aviokompānijas tehniķiem Sanfrancisko, nolēma veikt piespiedu nolaišanos Sūsitijas lidlaukā. Tālāk pasažieri piedzīvoja īstas šausmas, kapteinim Heinsam veicot nevadāmās lidmašīnas nosēdināšanu. Īsi pirms pieskaršanās skrejceļam, DC-10 sasvērās uz labo pusi, un ar priekšgalu ietriecās zemē. Lidmašīna apmeta kūleni un apstājās kukurūzas laukā pie lidlauka, eksplodējot un aizdegoties. Bojā gāja 111 cilvēki, izdzīvoja 185, kas ir uzskatāms par brīnumu ņemot vērā avārijas nopietnību. Par spīti nāvēm, šī incidents ir kļuvis par piemēru komandas darbam īpaši atbildīgā un kritiskā brīdī.
Korean Air reiss 803. 1989.gada 27.julijs. Tripole, Lībija. Nolaižoties biezā miglā, netālu no Tripoles lidostas nokrita aviokompānijas Korean Air lidmašīna DC-10. 75 bojāgājušie, 124 izdzīvojušie lidmašīnā+4 bojāgājušie uz zemes.