Japan Airlines reiss 123. 1985.gada 12.augusts. Takamagaharas kalns, Gummas prefektūra, Japāna. Pēc eksplozīvas dekompresijas un vertikālā stabilizatora zaudešanas Takamagaharas kalna pakājē nokrita aviokompānijas Japan Airlines lidmašīna Boeing 747. 520 bojāgājušie, 4 izdzīvojušie. Šī ir visu laiku nāvējošākā vienas lidmašīnas katastrofa aviācijas vēsturē. Katastrofas iemesls: pavirši veikts lidmašīnas astesdaļas remonts pēc negadījuma, ko šī lidmašīna piedzīvoja 1978.gadā.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (Astoņdesmitie) 1980.-1985.g0
British Airtours reiss 28M. 1985.gada 22.augusts. Mančestras lidosta, Anglija. Aviokompānijas British Airtours lidmašīna Boeing 737-236 Advanced, dzinēja bojājuma dēļ bija pārtraukt pacelšanos un pēc tam aizdegās. Liesmās gāja bojā 55 cilvēki, 82 izglābās, 15 no tiem gūstot smagus apdegumus.
Bar Harbor Airlines reiss 1808. 1985.gada 25.augusts. Meina, ASV. 8 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Starp bojāgājušajiem bija amerikāņu skolniece un miera aktīviste Samanta Smita ,kas kļuva slavena ASV un PSRS, Aukstā kara laikā. 1982. gadā Smita nosūtīja vēstuli Padomju Savienības komunistiskās partijas ģenerālsekretāram Jurijam Andropovam un saņēma arī personīgu atbildes vēstuli, kurā bija izteikts aicinājums apmeklēt Padomju Savienību, ko viņa arī pieņēma.
Midwest Express Airlines reiss 105. 1985.gada 6.septembris. Milvokī, Viskonsīna, ASV. 31 bojāgājušais, neviena izdzīvojušā.
Arrow Air reiss 1285. 1985.gada 12.decembris. Ņūfaundlenda, Kanāda. Tūlīt pēc pacelšanās no Ganderas Starptautiskās lidostas Ņūfaundlendā, Kanādā avarēja lidsabiedrības Arrow Air lidmašīna DC-8. 256 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā. Visi pasažieri bija ASV 101. gaisa desanta divīzijas locekļi, kas bija norīkoti miera uzturēšanas spēkiem Sīnāja pussalā. Iepriekšējā dienā viņu lidmašīna bija atstājusi Kairas lidostu un devās uz Fortkembelas gaisa spēku bāzi Kentuki, ar liktenīgo pieturas vietu Ganderā. Avārija bija visbriesmīgākā vienas lidmašīnas katastrofa ASV militārajā vēsturē.