local-stats-pixel fb-conv-api

Komerciālā troļļošana4

28 0

Šķiet, ka katrs aktīvs tiešsaites izmantotājs kaut reizi ir sastapies ar situāciju, kad kāds vai kāda to vēlas notroļļot, kas var izpausties, kā uzdošanās par viltus personu, spēlēšana uz tiešsaites lietotāja jūtām vai viltus piedāvājumi. Ir neskaitāmi veidi kā tiek panākta kāda izjokošana vai aizskaršana, pret ko vislabāk līdz regulāra iziešana no tiešsaites vietnes konta, neizmantot tiešsaites vietnes sabiedriskos pasākumos, kā arī pirms kādu pievienot savam draugu lokam kādā sabiedriskā vietnē, pārliecināties klātienē vai aicinātajs var arī tavā klatbūtnē apliecināt savu vēlmi gūt dziļāku ieskatu tavā personiskajā dzīvē.

Bet ne par to šoreiz raksts, bet par to, ka troļļotājiem mūsdienās pat sanāk panākt atsevišķas kompānijas slēgšanu vai radīt tai ievērojamus zaudējumus. Nereti lielo koncernu klentu apkalpošana ir tā organizēta, ka līdz kādai kompetentai personai, kura varētu konsultēt par kāda produkta vai pakalpojuma izmantošanu, nav iespējams izlauzties, kas var radīt dziļu neizpratni patērētājam. Ja patērētājs nespēj gūt saprotamu skaidrojumu iegādātā produkta vai pakalpojuma neadekvātai funkcionēšanai vai nespēj pats to pienācīgi istatīt, tad pēc vairākām reidzēm, atduroties pret automatizētiem risinājumiem, kur tiek izmantoti automātiskie atbildētāji vai tiešsaites instrukcijas viņa neizpratne par iztērētajiem līdzekļiem vien sakāpinās. Šāda neatrisināta neizpratne par ieguldījuma bezjēdzību var rezultēties ar patērētāja neatekvātu vēršanos pret kompānijas personālu vai sākt izplatīt maldus informāciju par preci vai pakalpojumu.

Komerciālās troļļošanas viedi:
- atbalsta speciālistu maldināšana vai nolamāšana
- kompānijas pārpludināšana ar viltus pieprasījumu neesošas personas vārdā vai uz neeksistējošu adresi
- antireklāmas izplatīšana, kurā produktam vai pakalpojumam tiek piedēvēdas kaitīgas vai pat dzīvībai bīstamas īpašības

Šādas tiešsaites, neadekvātas aktivitātes kompāniju atbalsta speciālistiem paredz jana veida prasmju iegūšanu, jo ne katrs spēj atpazīt kāda vēlmi izjokot vai atriebties par pārpratumiem. Tāpēc apkalpojot kādu uzņēmumu vajadzētu ņemt vērā to, ka tava privātā dzīve, problēmas un pārdzīvojumi nav nekādi saistāmi ar uzņēmumu vai tavu darbu uzņēmumā, kā arī uzņēmums nevar no tevis prasīt, lai pievieno savus pesoniskos tiešsaites kontus uzņēmuma reklāmu virzošajiem profiliem.

lasi, vērtē, komentē emotion

28 0 4 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 4

0/2000

 emotion 

2 0 atbildēt

 emotion  emotion  emotion 

0 0 atbildēt