Logo nav tikai simbols, tā ir firmas atpazīstamības zīme. Veiksmīgi izveidots logo var būt veiksmes garants, tāpat kā slikts log var graut firmas atpazīstamību un tās vēlamo imidžu. Varbūt tas ir galvenais iemesls, kāpēc logo laika gaitā mainās.
Kā pēdējo 50 gadu laikā ir mainījušies slavenu brendu logo?4
Mums tik ļoti pazīstamais logo radās 2012. g. kā daļa no brenda izmaiņām. Putns saucas “Larry the Bird”
Apple
Slavenajam Apple ābolam ir bijušas vairākas krāsu variācijas, bet pirmatnējais logo ar atsauci uz Īzaku Ņūtonu noturējās vien gadu.
Canon
Sākotnējais logo radās 1934. g. un attēloja "Bodhisattva Kwanon". Tā tas bija līdz 1956. g. kompānija nomainīja logo uz mūsdienās labi zināmo logo.
Amazon
Šīs kompānijas logo atspoguļo arī pārmaiņas, kas ir notikušas ar kompāniju. 2000. g. pazuda ".com", bet tagadējā bulta norāda uz pieejamajiem servisiem no A līdz Z.
Nintendo
Lai arī kompānija ir radusies 1889. g., tagadējais logo ir pieņemts vien 2016. g. Sākotnējais logo japāņu valoda bija līdz 1950. g.
Ford
Kompānija ir dibināta 1903. g. un mūsdienu logo ir vien daudzām no versijām. Precīzāk, kompānija ir nomainījusi pirms tam 10 dažādus logo.
Burger King
Kompānija radās 1953. g. kā “Insta-Burger King”, bet tagadējais logo ir pieņemts 2020. g. 21. decembrī.
Adidas
Atpazīstamās trīs strīpiņas ir nākušas no somu kompānijas, kas to nopirka un 1990. g. ieviesa ļoti atpazīstamās trīs strīpiņas.
IKEA
Sakotnējais logo tika jau sen kā aizstāts ar krietnie vienkāršāku, kas atspoguļo Zviedrijas karoga krāsas
McDonald’s
Lieliski atpazīstamais M burts ir kopš 1962.g, kas ir krietni pamanāmāks nekā sākotnējais teksts, kas bija redzams kopš kompanijas nodibināšanas 1940. g.