local-stats-pixel

Inscape [krāsas]7

56 0

Paturpināšu iepazīstināt kā ar bezmakasas rīku Inscape jaukt krāsas, lai iegūtu krāsu sajaukumu, kurš atbilst tavām vajadzībām. Digitālo tehnoloģiju pielietojums aizvien turpina paaugstināties mūsdienās un visizplatītakais krāsu pieraksts ir tā dēvētais RGB tabula, kurai mēdz arī pievienot papildu caurspīdības kritēriju, tad RGB vietā tiek pierakstīts RGBA, R ir sarkanā krāsa, G ir zaļā krāsa, B ir zilā krāsa un A ir alfa vai caurspīdība. Katra krāsa var tikt izteikta ar krāsas maksimumu, kas ir divsimtpiecdesmitpiecas vienības, kuras tiek pierakstītas ar diviem 'f' burtiem pēc kārtas, savukārt kādas krāsas pilnīgs iztrūkums būs divas nules pēc kārtas atbilstošajā pozīcijā.
Ja tevi inetersē, kā lejupielādēt vektorgrafikas apstrādes rīku Inscape savai ierīcei, to var atrast rakstos zem šīs rindkopas.

Citi raksti par bezmaksas vektorgrafikas rīku Inscape:
http://spoki.tvnet.lv/spele/Inkscape-trollagimis/769608
http://spoki.tvnet.lv/spele/Inkscape-dialogi/772003
http://spoki.tvnet.lv/spele/Inscape-figuras/832731

Darbības pa soļiem:
1 [paraugs] Atver vektorgrafikas rīku Inscape
2 [paraugs] Uzspiežot kreisajā rīku izvēles joslā uz aplīša zīmītes vai uz taustatūras nospiežot (F5), norādi, ka vēlies zīmēt apli
3 [paraugs] Zīmēšanai paredzētajā laukumā, ievelc trīs apļus, kuri pārklāj viens otru
4 [paraugs] Uz taustatūras nospiežot (Ctrl+Sift+F) vai augšējā izvēlnē izvēloties (Object|Fill and Stroke), atver krāsu regulēsanas papildrīku
5 [paraugs] Norādi, ka krāsu regulēšanas papildrīkā vēlies izmantot (wheel) režīmu
6 [paraugs] Iezīmē virsējo apli un zem krāsu izvēles riņķa ieraksti 'ff0000ff', kas izvēlēto riņķi iekrāsos sarkanu
7 [paraugs] Iezīmē vidējo apli un zem krāsu izvēles riņķa ieraksti '00ff00ff', kas izvēlēto riņķi iekrāsos zaļu
8 [paraugs] Iezīmē apakšējo apli un zem krāsu izvēles riņķa ieraksti '0000ffff', kas izvēlēto riņķi iekrāsos zilu
9 [paraugs] Iezīmē vidējo apli un zem krāsu izvēles riņķa pēdējo divu 'ff' vietā ieraksti '80', kas ir aptuveni puse no divsimptpiecdesmitpieci sešpadsmit ciparu sistēmā izteikts skaitlis, kas iezīmētajam aplim liks palikt par pusi caurspīdīgakam
10 [paraugs] Iezīmē virsējo apli un zem krāsu izvēles riņķa pēdējo divu 'ff' vietā ieraksti '80', kas ir aptuveni puse no divsimptpiecdesmitpieci sešpadsmit ciparu sistēmā izteikts skaitlis, kas iezīmētajam aplim liks palikt par pusi caurspīdīgakam

Ar šī rīka palīdzību vari iegūt jebkuru krāsu kombināciju, atbilstoši saliekot un jaucot dažādas krāsas. Ja tevi interesē, kā sevis izveidoto attēlu saglabāt tiešsaitēs augšupielādējamos attēlos, ar to vari iepazīties divos pirmajos rakstos.

Savu sapratni par RGBA krāsu sadalījumi vari pārbaudīt ar manis izveidotā testa palīdzību:
http://spoki.tvnet.lv/testi/Krasas/843583

mēģini, vērtē, komentē emotion

Reklāma
Reklāma
Reklāma
56 0 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 7

0/2000

 emotion 

2 0 atbildēt

Masters. emotion

2 0 atbildēt

 emotion 

2 0 atbildēt

nevis ar 2 FF  burtiem , bet han HEKSā tas ir 16 zīmju skaitīšnas sistēmā, kā tas ir pilnīgi ar visiem datora datiem,ieskaitot tos pašus burtus...

var izmantot arī decimālo sistēmu

0 0 atbildēt