Šeit var redzēt metinājuma vietas. Interesanti, ka ārtumkārba sastāv tikai no trim ārtumiem un tieši tāpēc motoram ir šī iteresantā forma.
Lai atdzīvinātu sajūgu es izlasīju labākos diskus no abiem sajūgiem un saliku šim.
Šeit var redzēt metinājuma vietas. Interesanti, ka ārtumkārba sastāv tikai no trim ārtumiem un tieši tāpēc motoram ir šī iteresantā forma.
Lai atdzīvinātu sajūgu es izlasīju labākos diskus no abiem sajūgiem un saliku šim.
Karbarātors nenoslēdza. Visu laiku pārlejās. Es nomainīju vairākus pludiņus, bet pie rezultāta netiku. Nācās apstaigāt pagastu lai dabūtu ejošu karbiņu.
Ventilātora ietvara izlausto detaļu pieliku atpalaļ ar vairākām plāksnītēm, kuras piekniedēju nevis pieskrūvēju. Metināšana šinī vietā nederēja par risinājumu, jo tas būtu par dārgu.
Uzliku kurbuli un indukcijas spoli, Indukcijas spoli noskrūvēju gazikam un savienoju vadus. Dzirkstele uz pirmo minienu, super.
Bleķus pirms krāsošanas nopucēju protams.
Šāds izskatās gala rezultāts. Pats nemaz nebiju iedomājies, ka varētu izskatīties tik labi. Darbojas arī tīri neko, bet es dodu priekšroku tulai TULA-200
Runājot par virzuli un gredzeniem. Izmeklēju daudzus krāma tirgus un bez panākumiem, Pasūtot no ražotnes noteikti ka būtu ātrāk, nevis meklēt sludinājumos vai pa tirgiem. Tā iemesla dēļ nolēmu piemeklēt gredzenus no līdzīga izmēra virzuļa, no ārzemju mtorollera, no citas markas rollera.Motociklu rezerves daļu veikalā. Virzuli atstāju veco.
Iegūldījumi:
3 gūltņi
1 blīvslegts
Metināšana ( kas nav lēta )
Nedaudz tehniskā silekona
Un pats svarīgākais - mans darbs un laiks!!
Vjatks Vs. Vespa
Kurš tev labāk patīk?
Šitam divtakterim smagi pēc glušaka prasās, atbilstošas pretestības, protams. Ideāli oriģinālo! Citādāk tas motors neiet nekā un mocās!
Man ir tula kad sākšu ko darīt arī ievietošu rakstu tur bus interesantāk, jo ir viss motorollers
Kruts rakstiņš, bet Drift traikā čist var iemontēt.
Nevajag jau nekādu baigi zvērīgo jaudu!