Tā kā draudzenes velo sāka ķēde lēkāt pa robiem bija skaidrs kad zobrati jau savu būs nokalpojuši un lūdzās tik lai maina nost. Šeku reku jaunas detaļas uzsūtītas un lūk process ko kā es darīju. Gan jau katram sava tehnika kā šīs lietas darīt bet šīs metodes pielietoju jau sen un viss strādā :)
Velo remonts pirms īstenās sezonas atklāšanas25
Iepirktais prieks, vienu zobratu bloku kā zināms nenomainīsi lai viss ideāli strādātu. Gribi negribi jāmaina abi zobratu bloki un ķēde. Bonusā pie reizes bremžu klučus jāsamaina. :)
Te nu tas aparāts ir. Merida Matts Sub 5. Viens no ērtākajiem velo ar kādu braukts. Kaut gan salīdzinoši mazs rāmis bet ļoti ērts braucamrīks.
Pirmais kas nepieciešams būs 14. izmēra muciņa manā gadijumā (citiem parasti ir 8. izmēra seškante) un klaņu nospiedējs kas redzms bildē. Ar āmuru klaņus kas uzēdušies neiesaku ņemt nost, ja vien negrasaties tos tiešām musarā mest.
kad klaņi nost labs variants ir ķēdes izspiedējs lai noņemtu veco ķēdi, bet der daudzkas cits lai pārdabūtu uz pusēm veco ķēdi.
Viss no vecā nost!
Tagad ir jautrā lieta, dabūt nost veco zobratu. Šim vēl ir vecā freewheel sistēma tāpēc ir 2 veidi kā dabūt viņu nost. Vai nu izārdot un ar roratslēgu apakšējo korpusu noskrūvējot, vai...
Izmantojot kasetes/freewheel atslēgu
Atkal jau vecais nost un visu smuki notīram :)
Un liekam jauno freewheel virsū, lietoju Shimano 7sp MF-TZ21 (14-28T)
Rats jau iekšā!
Jaunie klaņi ar zobratiem. Shimano 3z FC-M171-A (klaņi 175mm un zobrati 48x38x28T)