Viss pielāgots, lai varētu darboties jaunais sajūgs.
Ta kā uz atrumkārbas ass nav paredzēts sajūgs, tad asi vajadzēja taisīt garāku un beigās, lai būtu izturīgāks, tika piemetināts.
Viss pielāgots, lai varētu darboties jaunais sajūgs.
Ta kā uz atrumkārbas ass nav paredzēts sajūgs, tad asi vajadzēja taisīt garāku un beigās, lai būtu izturīgāks, tika piemetināts.
Sajūga kurvis nebūs noņemams, tāpēc kopā salikšana notiek ar saliekamu rullīšu gultni, lai motors būtu izjaucams. Šāds gultnis arī ir daudz izturīgāks par parasto lodīšu gultni.
Aizdedze. Šī te ir ņemta no motorzāģa Husqvarn, ļoti laba lieta, daudz vieglāka un precīzāka par orģinālo. Nodrošina tikai dzirksteli, ielas mopēdam tādu likt ir problemātiski, jo tad nepieciešams papildus ģenerators, kas ražos strāvu gaismām.
Aizdedzes uzstādīšana arī sagādā problēmas, jo lai labi darbotos vajag uzstādīt ļoti precīzi. Dabūju taisīt zem aizdedzes papildus gultni, kas viņu centrētu. Vāku tāpat skata pēc uztaisīju tādu :P Tāpat šai aizdedzei mitrums un putekļi daudz neskādē.
Tāds izskatās sajūgs ar visu asi. Sajūga kurvim par pamatu ņemts orģinālais, tikai pārmetināts biezāks lai varētu vairāk diskus sakrāmēt. Sākumā slīdēja, vajadzēja vairāk diskus un stingrāku atsperi. Vairāk diski un stingrāka atspere rada vairāk berzes, kas ir paša sajūga pamatprincipā.
Ieplūdes caurums no augšas. Šeit vel ir virsū orģinālais virzulis, tālāk tas tiks aizstāts ar uzlabotu.
Sajūgam ripas jau uzkrāmētas, pa vidu caurumā būs atspere, un pa virsu būs pieskrūvējams disks ar kuru varēs regulēt atsperi.
Šādi izskatās salikts, liekie vītnes gali tiks nozāģēti. Var redzēt, ka ar šo motoru es taisīju vel vienu Ieplūdes sistēmas eksperimentu. Saucu to par dubulto ieplūdi, jo viss notiek gan caur vārstu pa tiešo karterī, gan paralēli caur cilindru, kā orģinālajam motoram. Bija domāts tā, ka pie augstākiem apgriezieniem tikai atveras tas kartera vārsts. Tomēr rezultāti beigās bija labāki ar vienu pašu kartera vārstu, kā visiem jaunajiem ārzemju divtaktu dzinējiem.
Caurums, kur kādreiz bija ieplūde cilindrā bija jāaiztaisa un tajā vietā taisīju vēl papildus ieplūdi no kartera uz degkameru. Nebija neviens tāds alumīnija gabals pa rokai, tāpēc uz ātro uztaisīju veidni kurā sakausēju visādus alumīnija pārpalikumus, lai izveidotu sev nepieciešamo formu. Šeit tāds ātrais 5min variants :D
Domaju ka bus kkads lauku tunings,bet nu vecit,cepuri nost,ko tadu es negaidiju!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
es ari deltu vienreiz uzfoseju! ..VIENREIZ!!! vinjai sadrupa pat sajuga diski!! :D
Vairāk šādus rakstus!!!
Labprāt apskatītu vēl kādu tavu projektu...
Ir redzēti vairums līdzīgi mopēdu projekti no sērijas nopērc un uzliec, kur visu sastellē jau gatavu...
Tomēr daudz nteresantāk paskatīties ko esi paveicis savām rokām un ar salīdzinoši minimāliem resursiem, kur kautvai tā pati kloķene un izpūtējs ir pašdarināti, kā arī aizdedze oriģināli nenāk speciāli pielāgota tam dzinējam, kas atkal ir darbs...
Trekns pluss no manis!!!
Kadreiz biju kaut ko skruvejies ar mopēdiem, bet ko tadu nebiju darijis nekad..! Malacis..! Jautajums uz cik ta vareja izspiest no viņa?
Man ir ļoti nepieciešama Pilnvaigu kloķene delati,Rīgai kads zin kur var tadas dabut,nopirkt ?
Mani steliņas laiki beidzās tā - Mopedka tikko pēc kapitālā remonta, čoms bija iztīrijis motoru, salicis jaunas blīves, nomainīti gredzeni, un vēl šis tas. Tik atlika man uzlikt virzuli kuru arī jaunu nopirku. Oriģinālā gredzena vietā uzmetu citu dzelzs stīpiņu, kura nokrita un samalās. Noskrūvēju galvu, kurā bija milimetrīga švīka, kā arī virzulis nereāli saskrāpēts. Vot tā bija škrobe, tikko vēl biju pilnu bāku pielējis :D
Vot šo es saucu par īstu oriģinālrakstu, vienreizēji :) Tik cik kubi viņam tagad, un kā vispār gāž ?
skatos ar sajugu ta pamatigi esi nonjemies,pirmkart kurvim malas garakas piemetinatas,un ta vel interesantais vaks sjuga puse,pasam bija delta ,njemos un skruveju,tape tagad loti interesanti apstities un acereties ka pasam bij gajis. bet malacis cepuri nost.