local-stats-pixel

Darba rīka "repairings", jeb aplauziens pēc pilnas programmas.49

545 0

Sveiki spoki, spociņi un visi savādāk domājošie spocekļi. Reizi pa reizei mums nākas izmantot dažādus darbarīku, un arī reizi pa reizei šiem darbarīkiem iestājās p... Nu iestājās tas, kas iestājas. Nu tāds p... iestājās arī daudzām akumulatora urbmašīnām. Tā nu vienā dienā es izdomāju, ka jāmēģina ar vienu no tām darīt kautkas lietas labā.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
545 0 49 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 49

0/2000

Problēma vienkārša, aķīši savāstarpā metinās ar speciālu instrumentu, lodējums veido pretestību un pie lietošanas ātrāk nosēdina batareju arī lādējās viņa ļoti slikti, pašam šitas joks negāja cauri, aiznesu pie centrāltirgus darbnīcā un uzmetināja kā vajag.

13 0 atbildēt

Kam negadās?  (tam kas nedara)

12 0 atbildēt

Tieši dēļ šada tipa rakstiem, praktiskais spoks ir mana mīļākā sadaļa emotion Trekni plusi!!!

11 0 atbildēt

Šādiem rakstiem vajadzētu uztaisīt atsevišķu Magaivera sadaļu.

10 0 atbildēt

Visa problēma un lielākā kļuda ir LODĒŠANA!

Elementus nelodē, bet metina, pie slodzes alva kūst! Ir speciāls punktu metināmais, var uztaisīt, bet precīzi jāaprēķina vai testējot jānoska strāvbas stiprums un ilgums, lai nepārdedzina un lai nav par maz, lai kārtīgi sakūst!

10 2 atbildēt

Lodējot bateriju elementus, ir svarīgi tos NEPĀRKARSĒT (tieši kontaktus). Un, ņemot vērā, ka visi baterijas elementi ir saslēgti virknē, pietiek ar vienu bojātu posmu, lai baterija kļūtu nederīga. Iesaku ar testeri nomērīt (spriegums, volti) katru atsevišķo elementu pēc baterijas uzlādes. Visticamāk, daži būs tuvu nullei.

Bet nu lielas šaubas ir tiešām par elementu izdzīvošanu pēc kontaktu lodēšanas. Šajā sakarībā iesaku izmantot speciālo lodēšanas pastu, nevis kanefoliju.

8 0 atbildēt

Tieši tādam bošam taisīju baču.Paņēmu LioN 4 aķus,NiCd vietā,sanāca 14 v,tas štrunts,galvenais lādīzers.To ēbejā pa kautkādiem pāris zaļajiem dabūju,tiēši priekš četrām bačām,pašu barošanu gan no kautkāda dekodera divampērīgu pieskaņoju.Viss darbojās,bet ar laiku tomēr pašam mehānismam visa ļurītava sāk jau dilt.

7 0 atbildēt
Ķīnas mēsli ganjau un viss, kā tas bieži gadās emotion
7 0 atbildēt

ja lādēji ar gudro NiCd lādētāju, tad visdrīzāk neuzlādēji līdz galam. 

ja pērc NiMH, tad pārliecinies, ka tie ir zemās pašizlādes variants (tipa eneloop, everready utt). 

6 0 atbildēt

Akumulatorus var ar mašīnas aķi sametināt kopā emotion Žēl, ka nesanāca saremontēt.

5 0 atbildēt

neliels hints : lai labāk lodējas - nodrāz tos kontaktus ar vīli biku - būs rupjāki un alva ķersies klāt. nekādas skābes.

5 0 atbildēt

Man hiltim abi aki nosedusies, ceru ka rit piekersos klat, prieks viena liela ir 10 akisi sakrati, varesu padalities pieredze, man, gan ir 1200, 2400 vieta, no avarijas apgaismojuma barosanas, bet na halavu i uksus sladkij, galvenais ka jauni.

5 0 atbildēt
Es kādreiz tiku šitās figņas lodējis ar cinku un kā skābi izmantoju parastu aspirīnu. Ja atmiņa neviļ,tad laikam varēja tā salodēt.
4 0 atbildēt
Multimetrs protams ir laba lieta, bet šinī gadījumā ar to var pārbaudīt tikai voltāžu uz elementiem. Šeit ar to diezvai būs līdzēts.
3 0 atbildēt

Pēdējā versija liekas viss reālākā. Kontaktus vajag notīrīt pirms lodēšanas, un ar to es domāju dremeli vai galodiņu, kaut vīli, jo pārklājums ir jādabū nost, lai pie īstā metāla tiktu, jāizmanto tauki un tad jau viss labi kopā turēsies... P.S. neaizmirsti, ka pirms lodēšanas kontaktus vajag apalvot, lai lodējot mazāks čakars emotion

Bača nekarst ?

3 0 atbildēt

versija - pārkarsēji lodējot tos aķus!

2 0 atbildēt

Atceros, savā laikā man ar bija aķene par kapeikām nopirkta (lētais gals). Kā jau likums- izbeidzās arī aķīši. Es gan lieku naudu neizmetu par to, bet gan to pasākumu no viegli pārvietojama uztaisīju par grūti pārvietojamu emotion Brutāli un varētu teikt radikāli- pie aķenes kontaktiem divi vadi, kuriem otrā galā visparastākais mašīnas aķis. Smagi, bet strādāja bez problēmām... Nu vismaz, līdz izbeidzās arī tas... emotion Tā versija man strādāja mēnešus trīs vai pat vairāk. Ne gluži katru dienu, bet diezgan bieži tolaik skrūvēju. Tagad arī ir aķene, kurai aķīši nosprāguši- it kā varētu ''celt'', bet kad padomāju- lielajai urbjmašīnai man ir regulējami apgriezieni un ja man kkas ir jāskrūvē, tad elektrība ir ''pa rokai''. īsti jēgas no aķenes nav. 

2 0 atbildēt

 emotion 

2 0 atbildēt
Aķīši izmaksāja 20 eiro. Un bija doma uztaisīt kautko bišķi jaudīgāku par standarta 1.2, bet niknākām baterijām arī cenas nedraudzīgākas.
2 0 atbildēt
Šitos nevarot salodēt. Ja nu vien kautkā procesā iesaistīt aspirīnu.
2 0 atbildēt