Tas pats spārns no apakšas, un saprotam ka otru slieksni arī nāksies pieķīlēt.
Šofera puses slieksnis nu jau sāk tapt pa jaunam
Tas pats spārns no apakšas, un saprotam ka otru slieksni arī nāksies pieķīlēt.
Šofera puses slieksnis nu jau sāk tapt pa jaunam
Izgriestais gabals
Sensejs māca kā jāmetina.
Kapots tiek sariktēts daudz maz no abām pusēm.
beidziet apdraudēt cilvēkus un uzlieciet normālas riepas ar protektoru... Esmu par sodiem, šitik seklam protektoram... Saķeres nekādas u.t.t. Kauns, puis, Tev jau vajadzēto to pakontrolēt.. tas tāpat kā kurpniekam,kurpes nedrīkst būt netīras
Labs he!! :) dabujat padarboties ne pa jokam!! :) Saša malacis, ka izlīdzēja! :)
sintra tas nav auto... ja nekas nesalūzt katru mēnesi,tad Tev ir noveicies... tā gadās,kad pontiaku pārtaisa par opeli....
Pēc 90 gada visi vāģi pa lielam tiek ražoti no "konservbundžu"metāla.Sāk rūsēt jau aiz rūpnīcas vārtiem...
Varbūt jautājums būs muļķīgs... nav man īpaši liela saprašana par šīm lietām, bet...
16. un 18 bildē... Tā metinot slieksni, neko neaizliekot priekšā durvīm, vai tad nesažakarē durvīm krāsojumu?
Visu cieņu Sasha Aleksandrs .... Tur par kvalitāti nav ko nemaz runāt !!!
Bet vai nav tā,ka lētāk nav nopirkt piemēram jaunu spāru ?
šitie rūsas caurumi man manu pirmo mašīnu atgādināja, kad caur bagāžnieku zemi varēja redzēt
Pajauna mašīna,bet sliekšņi jau beigti,mūsdienu kvalitāte autobūvē iet ar lieliem soļiem uz leju
Rakstu autoram to ka tu vari aizkaveet to, jau kas opel ir no ruupniicas, un tā ir Rūsa
deal with it !+ par rakstu
Nodomāju, ka auto ar labiem gadiem būs, ka nabags tā norūsējis, bet šeku reku opels ar tradicionālo slimību.