Var uzreiz lieko sodu nopūst nost, jo līme sacementējas momentāli.
Tāpat izdarāmies ar plaisu kompresora augšējā vākā.
Var uzreiz lieko sodu nopūst nost, jo līme sacementējas momentāli.
Tāpat izdarāmies ar plaisu kompresora augšējā vākā.
Līdzīgā veidā es restaurēju arī spiediena manometra stikliņu. Stikliņš bija bojāts ar acetona krāsu, tamdēļ cauri tam redzēt spiedienu nevarēja.
Nogriežu bojāto stiklīņa augšu atstājot stikliņa "brunci", pie tā pielīmēju no caurspīdīgas plastmasas vajadzīgo elementu. Līmēju tāpat kā iepriekš aprakstīju.
Galarezultāts.
Pienākusi kārta bojātam spiediena "blīvslēgam". Nezinu kā to štruntu pareizi sauc.
Jaunu es iegādājos specializētā kompresoru veikalā rumbulā šķērsielā pretim kravas automašīnu tehniskajai apskatei. Maksāja 4eiro. Man nepieciešamā pievad siksna viņiem nebija.
Es beigās to stūri iztīrīju sanāca no tā kakta aptuveni 3 tonnas visa kā sarkta Atradu zem čupas vēl vienu izvarotu cirvi un vēl kaut kādus štruntus. Es tā skatos, ka tev labi padodas atdzīvināt to kas sen kā citiem šķiet metams pār sētu.
labs darbiņš.
galvenais, ka viss šancē, un ieteikti to izmantot vissūdīgākajos darbos, lai nav žēl, ja kaut kas varētu ar to agregāti notikties, piemēram, krāsošanā, un tad nejauši nokrāsojas.
jautājums, vai to P.R.C (tautas republika ķīna visticamāk, jo ziemeļkorejau bija mazliet cits apzīmējums) ražojumu bija vērts remontēt? Man tādas aizdomas, ka lētāk bija nopirkt jaunu (ko laikam arī iepriekšējais saimnieks izdarīja).
labs,kompresors pa padsmit eiro,tikai tā krāsa gan ir mēsls.ne turās uz rūsas ,ne aizsargā pret to..
Labs darbiņš!
Man vajag tieši tādu siksnu, tādam kompresoram. Var būt palika kāds kods, vai pārdevējs aliaxpress?