Labdien, pienācis laiks kārtējam projektam. Man vasaras sākumā paveicās izvilkt no lūžņiem vecu kompresoru. Saimnieks teica, ka tas esot beigts, bet man bija interesanti pamēģināt to atdzīvināt. Nu tad sākam.
Atjaunojam lūžņos izmestu kompresoru.21
Tādu es viņu dabūju.
Jaucam ārā un skatāmies, kas viņam trūkst vai nedarbojas.
Uzreiz pēc izjaukšanas pārbaudu vai darbojas pats svarīgākais elements, dzainējs, tas ir kārtībā. Var darboties tālāk.
Jaucāt ārā paralēli viss tiek tīrīts un mazgāts ar benzīnu, kompresors tika izmantots krāsošanas darbos, tā ka dažādu krāsu slānis bija visus. Visu iztīrot konstatēju, ka ir nepieciešams dabūt jaunu pievada siksnu un jānomaina virzuļa daļas "blīvslēgu".
Komprsora parametri, ja kādam interesē.
Resīveri nopucēju visu veco krāsu un rūsu ar drāšu birsti un par godu šim darbam pat, pirmoreizi nopirku HAMMERIT krāsu.
Atklājās arī, ka dažās vietās plastmasas detaļu bojājumi, Līmēsim to visu ar slepeni inovatīvu metodi, kuru es lietoju jau pasen, bet maz kurš par šo zina.
Līmēts tiks ar parastu superlīmi, bet super noslēpums līmēšanā ir, ka uz līmes pē tās izmantošanas, līmējamā vieta ir bagātīgi jāsaber ar sodu vai ar smalko sāli. Soda absorbē mitrumu kā rezultātā līme sacemntējas un turas ļoti labi.
Lejam līmi liekam nolauzto detaļu vietā, beram sodu.