Tālāk, izcelsme, viņa vieta kristīgajā mitoloģijā.
Viņa vārds ir ņemts no ebreju valodas, tas ir pieminēts arī 2. Pāvila vēstulē korintiešiem, 6.nodaļā, 15. pantā: '' Kā Kristus savienojams ar Beliaru, vai ir kāda daļa ticīgajam ar neticīgo?'' Pamatojoties uz vairākām atsaucēm, teologi Beliaru uzskata par vienu no Sātana daudzajiem veidiem.
Atsauksmes Tiesnešu grāmatas 19. nodaļā tikai liecina, ka Belials ir izlaidības un izvirtīgas dzīves aizbildnis. Demonoloģijā Beliaru mēdz uzskatīt par dēmonu, kas pēc Lucifera krišanas izveidojies pats, nolaižoties no debesīm uguns karietē, bet viņa nolūks ir krāpt un maldināt visus, ieskaitot tos, kas viņu pielūdz.
Viņš ir viens no septiņdesmit diviem Solomona Gariem, kā arī viens no Enohiāna dēmoniem, un viņš ir aprakstīts kā Karalis, kas parādās kā skaists eņģelis. Mūsdienās lietots arī izteiciens '' Beliala dēli'', ar ko apzīmē dumpīgus un likumu pārkāpjošus cilvēkus.