Astrofiziķis apgalvo, ka ir uzbūvējis laika mašīnas prototipu27

Lai arī tā ir iemīļota tēma zinātniskajā fantastikā, arī tādi zinātnieki kā Alberts Einšteins un Stīvens Hokings to ir apskatījuši un izteikuši savas teorijas par to, vai tas ir iespējams. Ja tā izrādīsies taisnība, tad drīz vien ar ceļošanu laikā varēs saistīt Rona Maleta vārdu. Viņš apgalvo, ka ir uzbūvējis laikam mašīnas prototipu. Tā darbojas ar lāzeru palīdzību un ļauj ceļot uz pagātni.

Laika mašina eksistē jau labu laiku.Vai nevienam nav gadījies piektdienas vakarā drusciņ ieraut un atjēgties pirmdienas rītā,kad atkal laiks iet darbā ? 2dienas pazudušas nezin kur.Esot pat tādi kam laika zudumi nedēļās un mēnešos mērami  emotion

Nu re,varēsim izlabot pagātnē iekrātās kļūdas!

''Tā darbojas ar lāzeru palīdzību un ļauj ceļot uz pagātni''. ā, un kā tu no tās pagātnes atgriezīsies nākotnē? emotion

Bet ja godīgi, šis man noderētu emotion emotion

Tas viss vel ir migla tits, centieni ir milzigi, bet rezultata nav un vel nebus tuvakaja nakotneemotion

Vai tik tad zinātnieks nav no krievijas? Jau reiz rakstīji par krievu, kurš dzīvojis uz Marsa. emotion

Ceļš uz pagātni ir slēgts..

Pat ne dēl "vectēva" paradoksa..

Elementār daļiņu pasaulē šis parodokss nedarbojās..  ir cita lieta, izveidojot laika cilpu, neizbēgami uz pagātni tiks nogādāta enerģija, (pat viena elementār daļiņa ir enerģija).. attiecīgi pagātnē būtu par vienu elektronu vairāk, kad pagātne ar vienu elektronu sasniegtu laika punktu, kad atkal nosūtītu pagātnē vienu elektronu.. attiecīgi pagātnē Nr trīs būtu par 2 elektroniem vairāk .. un tā tas turpinātos bezgalīgi .. attiecīgi būtu viens mirklis ka pagātnē Nr-n būtu 2 reizes vairāk elektroni nekā bija pagātnē nr1 ..

- un saprotams ka tas ir apsurds..  tātad arī elementārdaļiņu pasaulē - ceļš uz pagātni slēgts..

Krievijā 80-90 gados bija tāda organizācija kā "Kosmo Poisk" .. tie eso izgudrošjuši laika mašīnu, tas gan izmaksāja vienam krievu institūtam daudzus simtus tūkstošu dolāru.. bet tas jau nekas..

- šobrīd tie "kosmo poisk" - vadītāji darbojās RNT TV.. un vada vel virkni TV raidījumu..

O.. atradu..  palasiet- inčīgāk, kā RNT TV.. https://terrao.livejournal.com/2372230.html

a te kautkādi lāzeri fu.. mācieties no vīriem - kas naudu tērēja ar vērienu..

Kāds lāzeram sakars ar gravitāciju? Kā lāzers var izliekt telpu, ja fotoniem nav masas? Te kaut kas līdz galam nav izstastīts.

Kāds sācis domāt par dimensiju sublimāciju? Abonēšu, ja atradīsies vēl raksti.

👍