local-stats-pixel

uSky (SkyWay) sertifikācija AAE5610

168 39
Reklāma

Linear City - UNICITY

Lineārā pilsēta (UNICITY) ļauj apvienot veselīgu vidi ar augstu komforta un transporta pieejamības līmeni, atverot ceļu uz nākotnes dzīvesveidu.

Junikāra avārijas tests, izmantojot troses glābšanas ierīci
Pie uSky mēs vienmēr domājam par drošību, pat ja runa ir par neparedzētām situācijām, kas var rasties ārēju faktoru dēļ. Šādos gadījumos uSky elektromobīļiem vienmēr ir avārijas nolaišanās sistēma pasažieriem. Šis video demonstrē glābšanu no uCar, izmantojot nolaišanās ierīci. USky testēšanas un sertifikācijas centrā, kas atrodas AAE, mēs veicam dažādus testus, izvērtējam visas iespējamās ārkārtas situācijas un ņemam tās vērā savos projektos.
Saskaņā ar Saīdu Arsalanu, uSky transporta mašīnbūves inženieri, šis ir viens no daudzajiem testiem, ko uSky veic, lai nodrošinātu maksimālu pasažieru drošību. Tādi testi palīdz mums aplūkot dažādas patoloģiskas situācijas no cita leņķa.

168 39 5610 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5610

0/2000

Astrālis tagad domā kā kārtējā lohotronakcijā laimēt miljons doļas jeb miljons virtuālo tualetes papīru. Hahahahaa😆😆😆

2 0 atbildēt

"Atbilstības sertifikāts balstoties uz izstrādātāja tehniskajiem datiem, doma apmēram tāda."

==================================

Tieši tā! Tāda arī ir tā doma! Par to arī tas sertifikāts ir izsniegts. Abos pārējos pielikumos arī tas viss ir aprakstīts, ka izstrādājums tāds tur, sērijas numurs tāds, svars šitāds, 50 km/h ātrums un pārējais bla, bla, bla. Jā, atnācām, apskatījāmies un tā arī ir. Nekas uz galvas neuzkrita, ir OK. Bet nekur NAV NEVIENA VĀRDA, ka SkyPods būtu sertificēts pēc kaut kāda vietējā standarta, kā Eiropā būtu, piemēram, CE. Junickis izsauca sertifikatorus, iedeva mapīti ar tehniskajiem raksturlielumiem un palūdza salīdzināt. Jā, viss tā arī ir. Un tas arī viss!

Ja tu uzskati savādāk, tad pamato! Parādi, kur tas ir minēts.

2 0 atbildēt

"Tiek sertificēta trase un infrastruktūra."

=================================

Tu taču sen jau teici, ka viss ir sertificēts! Jā, uz tiem papīriem tad parādījās, tad pazuda zīmogi un paraksti, bet viss taču bija pabeigts jau pirms kādiem diviem gadiem. Ko tad tik ilgi ņemās? Davai, būvē augšā!

2 0 atbildēt

Skatos jauns ''cepiens'' no TNT!!

SkyWay pārtapis par uSky! Vecie vēži jaunā kulē!!

2 0 atbildēt

Nu Astrāli cik ASV štatu jau ir pasūtījuši Toļas Striķus???🤣🤣🤣🤣

2 0 atbildēt

Lohotronā bez izmaiņām.🙂 Adrešprojekti NAV, 25.km.trase visiem pohu*, tenders NAV. 😄

2 0 atbildēt

pi*dec.4 gads Sardžā iet uz beigām un vēl nav pabeigtas neviena no 2.4 km trasēm🤣🤣🤣🤣🤣Fast Building Construction hahahahahaaaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

2 0 atbildēt

"Все ждём хороших новостей. Компания хорошо развивается. Из стадии венчур перешла в стартап, а это уже большого стоит."

===============================

Izklausās pēc makaronu karināšanas. Viss tik labi, tik labi! Tikai naudas nav, ziedojiet vēl! Ha, ha, ha!

Kā izpaužas pāriešana no venčura startapā? Kurā mirklī tas notika? To paziņoja "oficiālie" avoti vai kaut kāds muļķis dzērumā to uzrakstīja un tas nevienam nav saistoši? Kāpēc tu tiražē viltus ziņas? Pēc definīcijas tu esi trollis!

2 0 atbildēt

"Kas tu tāds esi? ..."

============================

Kas es esmu? Esmu tas, kurš jau no tava pirmā raksta apgalvo, ka SW ir lohatrons muļķu apslaukšanai. Kā redzi, man ir taisnība!

2 0 atbildēt

Astrāli paskaidro kas Struņickim ir savādāks kā Horvātam??? Tāds pats žuliks un pi*duns.

2 0 atbildēt

"Pirms tam tu prasīji, lai sertificē kaut kāds zināms sertifikators, savādāk neskaitās."

===========================

Nekad to neesmu prasījis. Un šis sertifikāts NEKO, absolūti neko nenozīmē! Tagad divus, trīs gadus stiepsiet gumiju un sertificēsiet katru juņiherņu. Un viss! Jau pēc ISSO sertifikāta tu plātījies, ka nu ir viss, nu ir sertificēts, nu tik sāksies pasūtījumi, nu tik būs! Un mēs par tevi rēcām, ka nekas, protams, nebūs, ka Junickis jums rada ilūziju par baigi padarīto darbu. Un tā ir arī tagad. Nekas jau nemainās. Investoriem atdeve ir nulle, "doļas" pārdot nekur nevar, jo viņu vērtība ir nulle, tā pat kā tokeniem.

2 0 atbildēt

Juņicka lohotrons turpinās! Cik nožēlojami..

2 0 atbildēt

However, uSky has ties back to a Belarusian investment firm called SkyWay that has seen multiple nations in Europe and elsewhere issue warnings to investors that they “may be involved in a scam.

Ar to arī pietiek lai normāli domājošie saprastu kas patiesībā ir SW

2 0 atbildēt

Izmeta paziņojumu, ka lielais cepiens te komentāros, domāju jauns - nē tas pats jau vecais raksts. Gribās jautāt - nu, kad tad lielie investori pelnīs? Skyway jau cik gadus sola, visas Itālijas, Indijas, Krievijas, ar AAE cik gadus jau ņemās, tokeni, blockhaini, sadarbības ar to, šito, vēl kaut ko, expo tur, expo te un tā jau man šķiet gadus 10 drīz būs (spokus aktvi sāku lietot ap 14.-15. gadu un ap to laiku arī atceros pirmos skyway rakstus)

Ar tiem pašiem AAE jau solīja autors TNT jau gadus 2-3 atpakaļ, ka nu tik cels augšā, tulīt, tūlīt.

Kas ir uzcelts, ir beidzot ienācis peso? Jo 10 gadus piķi var gaidīt tad, ja runa ir par mazu, mazu zinātnieku bariņu, kas sēž pagrabā un par pēdējo kapeiku kaut ko mēģina izgudrot un atrast pircēju. Bet te taču jau gadiem ir expo, līgumi utt. - te sen jau būtu jānāk arī reālai atdevei.

2 0 atbildēt

"...Atbilde ir pavisam vienkārša - tie aizņem pārāk daudz vietas, neizskatās diez ko pievilcīgi, kā arī ir neefektīgi no tehniskās puses.

Junickis ir atrisinājis visas tās problēmas.Turklāt neviens no esošajiem transportiem nav sliežu transports... "

==============================

Atkal tu lej čugunu, Astrāli.

- aizņem pārāk daudz vietas. Labi. Esi redzējis, cik vietas aizņem Junicka enkurbalsts? Lai tās sliedes nospriegotu, ir nepieciešami vājprātīgi spēki. Un lai vienkārši spriegojot nesavilktu divus enkurbalstus kopā, Junickis ir izdomājis ģeniāli "ekonomisku" risinājumu. Viņš ierok zemē betona kluci trīsstāvu privātmājas izmērā. Vietu tas, protams, arī aizņem kā pus kvartālu.

- neizskatās diez ko pievilcīgi. Tās ir tavas subjektīvās domas. Manas subjektīvās domas ir tādas, ka arī SW neizskatās diez ko pievilcīgi.

- ir neefektīgi no tehniskās puses. Uz kādiem aprēķiniem tu balsti šo apgalvojumu? Ko tādu Junickis būtu izgudrojis, kas būtu efektīvāks par pašreiz pielietoto? Viņš taču teica, ka varēs tikt pielietoti dažādi dzinēji pēc nepieciešamības. Kādi varianti? Elektromotors (Junicka versijā motorritenis)? Tas tērē elektrību tik cik tērē. Junickim nav nekāda sava, īpaši ekonomiska elektromotora. Benzīna vai dīzeļdegvielas dzinējs? Junickim tāda vispār nav. Tvaika lokomotīve? Kas vēl?

Es saprotu, tu esi pieķēries pie tās tabuliņas, kur tika salīdzināta rites pretestība automašīnas riepai un dzelzceļa ritenim. Bet šī ekonomija nav Junicka izgudrojums un plaši pasaulē tiek izmantota vairāk kā 200 gadus.

- Turklāt neviens no esošajiem transportiem nav sliežu transports. Ir, Astrāli, ir. Šeit neiet runa par gaisa trošu vagoniņiem. Mēs tev 100 reizes esam stāstījuši gan par Amerikas, gan daudziem citiem, gan dzelzceļiem gan piekarinātiem tramvajiem. Tie visi ir otrā līmeņa sliežu transporti.

2 0 atbildēt

atkal šo sūdu reklamē. kā tik kauna nav kārtejo piramīdu slavināt?

2 0 atbildēt

"...Jūs esat smieklīgi troļli, un nekas vairāk. Tā vietā, lai pateiktu, ka nokļūdījāties, kaut vai par to pašu sertifikāciju - nē, turpina savu pasaciņu 😄..."

==============================

Jā, jā! Redzējām mēs tos sertifikātus jau tad, kad muļķa SW adeptiem nejauši nopludināja vēl līdz galam neuzfotošopētos sertifikātus bez parakstiem. Un tu no priekiem, pat nepārbaudot, uzcepi rakstu, lai "aizbāztu mutes Spoku troļļiem", bet ieliki biksēs smagu kluci

2 0 atbildēt

Nu nu kad tad sāks būvēt Vjetnamā,Dubajā,Khor fakanā utt??? Tu Astrāli skatos joprojām tici šiem Toļas meliem un pasakām par dividendēm un miljoniem 🤣🤣🤣🤣 Tak spēj kā vecis reiz pieņemt ka nekas no tā visa nebūs nevis izplatīt te tuftu.

2 0 atbildēt

Krievijas "Sapsan" lodes vilciens spēj sasniegt 250 kph ātrumu (155 jūdzes stundās), savienojot abu Krievijas galvaspilsētu pilsētas centrus vien 3,5 stundās.

Īsākais attālums (gaisa līnija) starp Sanktpēterburgu un Maskavu ir 394,06 km. Īsākais maršruts starp Sanktpēterburgu un Maskavu ir 438,00 km (704,89 km) saskaņā ar maršruta plānotāju. Braukšanas laiks ir aptuveni. 8h 0min.

Struņickis var iet nah....j ar saviem stringiem.

2 0 atbildēt

Astrāli kad būs gatavas 2.5km trases???? CETURTO gadu jau drātējas un nevar pabeigt😄 WTF????

2 0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »