Sveiki spoki.
Uzcepu rakstu par savu bērnības sapņu telefonu zīmola "vertu" flagmani : "Vertu signature touch".
Sveiki spoki.
Uzcepu rakstu par savu bērnības sapņu telefonu zīmola "vertu" flagmani : "Vertu signature touch".
mobile.de portālā 1973. gada dodge charger, ar 72 tūkstošu noskrējienu, izcilā tehniskajā un vizuālajā stāvoklī, taču
varat nopirkt arī vertu signature touch gold telefonu. Gan ar šo telefonu, gan ar chargeru visas meitenes būs Jūsu.
1. noslēpums šī telefona pasakainajā dārgumā ir zīmols. Nebūtu uzrakstīts vertu telefons maksātu lielākais tūkstoti.
2. noslēpums ir nenormālā čakarēšanās. Telefons ražošanas procesā jau paspēj pabūt vairākās valstīs. Sen atpakaļ kādā tehnoloģiju žurnālā lasīju, ka par godu 2012 gadam tika izlaistais vertu telefons esot pabijis 5 valstīs, vien kamēr ražoja pūķa rotājumu.
3. noslēpums pasakainajai bagātībai, kas jāizdod par šo telefonu ir matereāli. Jebkura vertu signature touch telefona korpuss ir ražots no titāna, un tā ādas tiek ražotas no speciālos apstākļos audzētām eksotisko dzīvnieku ādām. Tā skārienjūtīgais panelī arī var atrast titānu un safīru. Tieši šī iemesla dēļ klīst leģendas, ka vēl neviens nav saplēsis īsta vertu telefona skārienjūtīgo paneli.
4. noslēpums ir ļoti pārdomāts dizains. Vertu, līdzīgi kā iphone, ir ļoti pārdomāts dizains. Vertu savus telefonus izlaiž ļoti reti(atkal nošpikoja no iphone), tieši tāpēc jaunākā vertu modeļa iznākšana ir sensācija, par kuru raksta katrs sevi cienošs ar tehnoloģiju saistīts laikraksts, avīze, vai žurnāls.
5 noslēpums ir kvalitāte un dizains iepakojumam. Nekas sarežģīts: Melns fons, attiecīgs fonts un zelta krāsas burti un cilvēki ir gatavi maksāt 10 tūkstošus par telefonu. Protams arī visi vertu aksesuāri(austiņas, lādētājs) ir labas kvalitātes un taisītas no dārgiem matereāliem, kas arī piedod ļoti kvalitatīvas preces iespaidu.
Nobeigumā vēlos teikt, ka uztaisīt iekārojamu preci nav grūti: tev tikai jāievēro nosacījumi:
1.izmanto pēc iespējas vairāk melno krāsu.
2. Met ārā visu lieko
3. Taisi ļoti kvalitatīvu preci.
4. radi nesalaužamas preces imidžu, lai tas maksā ko maksādams.
5. radi izcilu iepakojumu
6. prasi neadekvāti augstu cenu.
7. Vēro kā pārējie uzķeras uz teviem mārketinga trikiem.
Ceru ka jums patika. Apakšā komentāros, pāris vārdos, uzrakstat lūdzu savu vērtējumu par šo rakstu(kas bija labs, kas slikts)