Sporta kameru lietotāji mēnesī vidēji publisko vien trīs video, lai gan gandrīz visi aptaujātie publicētu daudz vairāk īsfilmu, ja rediģēšana nebūtu tik laikietilpīga un sarežģīta. To atklāj Eiropā veiktā aptauja par sporta kameru lietošanu, ko apkopojis tehnoloģiju zīmols „TomTom”. Rezultātā radīta pasaulē pirmā sporta kamera „TomTom Bandit”, kur video apstrādei nepieciešamais laiks saīsināts no 2,5 stundām līdz 2,5 minūtēm.
Filmē gan ekstrēmas lietas, gan ģimenes ainas
Sporta kameru (action camera) cilvēks iegādājas ne jau lai filmētu vai montētu, bet gan lai dalītos piedzīvotajā ar citiem. Vidēji mēnesī sporta kameru lietotāji uzfilmē 3,5 stundu garus materiālus. Taču vienas video minūtes samontēšana patērē vidēji 2,5 stundas no cilvēka dzīves, apliecina aptaujas dati, ko „TomTom” apkopoja 2014. gadā, izvaicājot vairāk nekā 3000 sporta kameru lietotājus Lielbritānijā, Vācijā un Francijā.
Mēnesī sporta kameru lietotāji publicē līdz trim saviem videostāstiem, turklāt 89% gadījumā atzīstot, ka labprāt dalītos ar video daudz biežāk, ja video būtu vienkāršāk un ātrāk sagatavojams. Gatavos video trešdaļā gadījumu (32%) cilvēki izvieto FACEBOOK profilā, piektdaļā gadījumu (21%) YOUTUBE kanālā, bet 16% savus videostāstus pārsūta draugiem vai radiem individuāli caur failu apmaiņas vietnēm.