Lampu slēdzējs
Pirmie ielu lukturi parādījās 1417. gadā Londonā. Tos apkalpoja simts darbinieki luktura slēdzēji, kuru pienākumos ietilpa apgaismojums, lukturu aizdegšana un uzpildīšana ar uzliesmojošu šķidrumu. Krievijā pirmās laternas parādījās 1698.gadā, tās bija tikai astoņas, un tās atradās netālu no Karaliskās pils. 19. gadsimtā parādījās gāzes laternas, kas tika automātiski izgaismotas un nodzēstas.
Ķīnas startapa NextEV NIO apakšnodaļa izstrādājuši bezpilota transportlīdzekļa koncepciju, kuras salonu var pielāgot tās īpašniekam.
Pašlaik daudzi uzņēmumi izstrādā savas bezpilota automobiļu versijas. Parasti šādi projekti balstās uz esošajiem modeļiem, kas ir modernizēti ar īpašām sistēmām: lidāriem, datoriem un stūres piedziņām. Klasisko automobiļu dizaina risinājumi, tostarp kabīnes izkārtojums, pārņem pat dronus, kas izstrādāti no nulles, piemēram, Faraday Future FF 91.
NIO ieviesa bezpilota transportlīdzekļa koncepciju ar pielāgojamu kabīni. Transportlīdzeklis, kas dēvēts par EVE, būs hečbeks, un tas būs aprīkots ar dīvāniem pasažieriem, panorāmas jumtu, pasažieru un vadītāja priekšējiem sēdekļiem, bīdāmām durvīm, kā arī saliekamo krēslu gultu. Borta sistēmu EVE pārvāldīs mākslīgais intelekts NOMI. Darbības laikā dators seko īpašnieka vēlmēm un ieradumiem un izveidos ceļojuma maršrutus saskaņā ar tiem. Turklāt NOMI ir paredzēts individuālai kabīnes apgaismojuma intensitātes un ātruma pielāgošanai. Ja nepieciešams, vadītājs varēs kontrolēt mašīnu pats - tad mākslīgajam intelektam būs asistenta loma.