Sveiciens visiem aktīvajiem spokiem un dzelžu mīlniekiem!! Sakarā ar to ,ka nolēmu aizbraukt pie Sašas un pačekot, vai tiešām šamējais, kā lācis ir laidies ziemas miegā ,ka nav ne miņas no šamējā spokos, tad tiklīdz iegāju garāžā pār mani nāca apgaismība
Sašas Tesla + dzelži!!!58
...Tiklīdz pavēru garāžas durvis nespēju noticēt pats savām acīm... Saša, kā jau ierasts savā komfortablajā un mājīgajā garažā mūzikas( ACDC) pavadībā kaut ko baigi ķimerējās un būrās pa shēmām! Sākumā nesapratu, kas par lietu un kam, tad īsti Saša gatavojās...Jokojot jautāju,vai te top kāda elektrostacija un dzelžiem vairs nebūs vietas? Uz ko Saša smīnot atbildēja, ka šis viss esot hobija līmenī un ziemas laikā, kad visi auto entuziasti vēl guļ dziļā miegā nolēmis papētīt ko šādu, kā aizsācējs esot pats TESLA!
Pēc skata varbūt šķiet sākumā nekas īpašs, bet, lai šādu spoli vien uztītu ir nepieciešami pamatīgi lērumi ar vadiem un protams bez zināšanām kaut kādām par šo visu nu nekādi! Tā kā Saša savulaik bij studējis un mācījies padziļināti par visu šo ,kas saistīts ar shēmām un vadiem, tad, kā man pats teica nolēma izaicināt pats sevi un pārbaudīt šo te teoriju! Saprotams, ka ko šādu ar fundamentālām zināšanām kuras ''iekaļ'' skolas solā realizēt dzīvē nebūtu iespējams!
Kā jau cilvēkam kurš ar elektrību ir uz ''jūs'' man vairāk interesēja, kā tas viss darbojas dzīvē, tad nu ilgi nebija jāgaida,kad Saša vienā brīdī ''piestartēja'' šo aparātu un jāteic pavērās visnotaļ interesants skats( zemāk video)... Taču kā gan iespējams iebraukt pie Sašas un neizmantot iespēju un brīdi, lai tomēr auto guru atrautu mazliet no elektrības lietām un pievērstu vismaz kaut kādā veidā viņa uzmanību dzelžiem,kas būtībā ir Sašuļa īstais dzīves aicinājums!!
Vēlme bija salabot logu apskalotājus- mīzējus, jo nebija skaidrības kur īsti pazūd viss šķidrums to ielejot, izrādās ilgi nebija jāmeklē - šļauciņa kura apsmidzina logus bija locijuma vietā pušu, kā rezultātā viss gāzās ārā! To vien ātri novērsām, bet brīdī, kad jau grasījos braukt prom sapratu,ka kaut kas nav lāgā! Izrādās vienam cilindram jau labu kontakts bija pavisam švaks palicis un Saša jau uzreiz sadzirdēja,ka autiņš bubināja ne tā kā īsti vajdzētu! Protams ņemotas ap Teslas spolēm utt. Sašam šis viss bija kā divus pirkstus nom.... Kontakts tika nostiprināts kārtīgi kā nākas un nu autiņam šķietami sākās īstais mūžš!
Tad nu pirms oficiālās fotoradaru ''aktivizēšanās'' nolēmu pārbaudīt ko, tad īsti Teslas teorijas pārbaudītājs Saša sadarīja manam autiņam! Attapos vien kādā brīdi, kad pulkstenis jau griezās tuvu 200km/h ,... Tajā brīdī pie sevis nodomāju, ja jau autiņu man saregulēja,ka griežas šādi, tad vairāk kā skaidrs, ka jau pēc neilga laika virs Ikšķiles būs sajūtams ozona smacinieks kurš radies nevis pēc kārtīga negaisa, bet gan brīdī, kad Saša spers dziesmā īsto TESLU, kura kā plānojams būs 3x lielāka savā jaudā un darbībā!