Nīderlandes patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzsācis tiesvedību pret Samsung, saistībā ar to, ka ražotājs ļoti slinki piedāvā Android jauninājumus.
Pirms iesūdzēšanas, šai problēmai mēģināts rasts risinājumu sarunās ar ražotāju, diemžēl tās pie produktīva iznākuma nav novedušas. Samsung tiek apsūdzēti par negodīgu tirdzniecības praksi, nenorādot cik ilgi viedtālruņi saņems jauninājumus, kā arī nav pieejama informācija par drošības jauninājumiem. Lai arī šādi uzvedās praktiski visi Android viedtālruņu ražotāju, pirmie iesūdzēti Samsung, jo tiem Nīderlandē pieder lielākā tirgus daļa.
Tiek norādīts, ka 82 procenti no Samsung viedtālruņiem nesaņem Android jauninājumus divu gadu periodā, kāds ir ierīču garantijas laiks. Šajā prāvā Nīderlandes patērētāju tiesību aizsardzības centrs vēlas panākt, lai viedtālruņiem tiktu piedāvātas jaunākās Android versijas tik ilgi, kamēr tiem ir garantija, tas ir, divu gadu periodā kopš iegādes brīža. Tāpat arī jaunākajam Android jauninājumam jābūt sagatavotam ne vēlāk kā četrās nedēļās kopš to izlaiž Google.