Kā ziņo Kanādiešu inženieris un lidaparāta izgudrotājs Čārlzs Bombadiers (Charles Bombadier) laikrakstam The Globe and Mail, tad viņa izstrādātā virsskaņas lidmašīnas koncepcija, kas spētu lidot 10 reizes ātrāk par skaņas ātrumu (1238 km/h), tas ir 12380 km/h.
Lidmašīna "Skreemr" koncepcija ir veidota tā, lai tā sasniegtu ļoti lielu ātrumu ar elektriski apgādātu elektromagnētisku šāviņu (railgun - elektriskā enerģijas pārvēršana uz mehānisko enerģiju) sistēmas palīdzību. Kā rezultātā lidaparāta raķetes būtu pietiekami jaudīgas, lai aizdedzinātu skramdžeta dzinēju, kas spētu sasniegt 12380 km/h ātrumu. Kā Čārlzs izteicās: "Es izteicu šādu ideju lidaparātā neiekļaut kosmosa kuģa vai parastās tipa veidu raķetes, kas paātrinātu gaisa kuģa ātrumu." Pēc mirkļa Čārlzs piebilda: "Es apzinos, ka šo iecerēto uzdevumu paveikt ir visai sarežģīti, it īpaši, ņemot vērā ārējos apstākļus kā gaisa blīvumu zemā augstumā, kur gaiss ir silts un strauji uzkrājas uz visām virsmām."
Balstoties pēc Čārlza koncepcijas piezīmēm un skaidrojuma, tad Skreemr lidaparātam būtu jābūt aprīkotam ar elektromagnētisko gaisa kuģa sistēmu (EMALS), tādējādi lidaparāts aizdedzinās raķešdzinēja šķidro skābekli un petroleju, lai sasniegtu augstumu un atbilstošo ātrumu. Ātrumu, kas būtu 5 mahu (ātruma relatīvā mērvienība) liels, kas liks aizdegties caurplūdes reaktīvā dzinēja (scramjet) esošajam ūdeņradim, un saspiestais atmosfēras gaiss motoram nodrošinās tik daudz skābekļa, cik būs nepieciešams degvielas sadedzināšanai virsskaņas ātruma režīmā. Šāda darbība ļautu lidaparātam paātrināt ātrumu, sasniedzot tos 12380 km/h. Pasakoties šāda veida risinājumam, izmantot caurplūdes reaktīvo dzinēju, lidaparātam nebūtu jāved līdzi speciāla skābekļa tvertne, atšķirībā no raķetes, kas nozīmē daudz mazāku svaru.
Skremdžeta dzinēju tehnoloģija jau tiek ražots Ameriku Savienotajās Valstīs un Ķīnā, taču šķiet, ka to pieejamība lielākai publikai būs pēc vairākiem gadiem, jo patlaban tas tiek izmantots tikai militāriem nolūkiem. "Bet varbūt tālā nākotnē, skremdžeta dzinēji tiks izmantoti arī kā pasažieru pārvadāšanai, traucoties pāri okeānam un citiem pasaules nostūriem ar milzīgu ātrumu": Atzīmēja Čārlzs.
Ja tiktu īstenots šis projekts, tad Skreemr lidmašīna kalpotu kā komerciāla lidmašīna, kas spētu pārvadāt 75 pasažierus no vienas kontinenta malas uz otru piecas reizes ātrāk nekā "pensijā aizgājušais" turboreaktīvā virsskaņas lidmašīnas Concorde (kas savu pirmo lidojumu veica 1969. gadā un beidza 2003. gadā)