local-stats-pixel

FIXED-GEAR 2. daļa7

Labs vakars visiem, 2. daļa velomīļiem.

links uz 1. daļu šit ---> http://www.spoki.lv/izgudrojumi/Fixed-gear/190518

pēc ytterbium lūguma saņēmos pilnveidot visu.

tad nu lūdzu, sākumā gan interesanti ka UK'iešiem un Austrāliešiem ''fixed-wheel'' ir antonīms vārdam ''free-wheel'' , jeb brīvgaita.

Vārds ''fixie'' nāk no ASV.

Uzbūve.

Principā viss medus paslēpts pakaļējā ratā, kuram ir vienkārša rumba ar vītni, uz tās vienkārši uzskrūvējam zobratu. tad nāk lockrings, jeb gredzens ar pretēju vītni (skrūvējas blakus zobratam, tikai pretējā virzienā(visbiežāk))

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4 »
59 0 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 7

0/2000

Nu bus vien +++ jaliek pats ikdiena ar riteni parvietojos .... Tik es vairāk uz kalnu esmu nosliecies ... Tālakais gabals kas ir nobraukts tas ir 160 km vienā dienā :) ...

1 0 atbildēt

++ Pats arī parvietojos ar velosipēdu bieži, bet ar kalnīgo. Raksta dēļ iedomājus maybe jaizvelk padomju laiku ritenis, kas garažā stāv un tam varētu uzmeistarot kaut ko no šī viļņa :)

0 0 atbildēt

forshi  emotion

0 0 atbildēt

Kur ir iespējams pasūtīt vai iegādāties augstās aploces??? :P

0 0 atbildēt

He, labais. Ta jau sanāk, ka tur neko briesmīgi speciālu nevajag, ja kalnu riteņa rāmī var ielikt fiksīša rumbu.

Ja iet uz minimālu izmaksu, tad dārgākais sanāks nomainīt aizmugures rumbu/ratu, ķēdi un pēc vēlmes priekšā no 3 robiem uzlikt 1. Pārējaus jau pēc vēlmes - vairāk sanāktu nost ņemt - bremzes, dubļiniekie, pārslēgi.

0 2 atbildēt