2010 - Nissan Leaf.
2010 - Mercedes-Benz unTesla Motor Company - A-Class E-Cell
2010 - Nissan Leaf.
2010 - Mercedes-Benz unTesla Motor Company - A-Class E-Cell
Ja 100 gadu atpakāļ, XX.gs. 20-30gados, naftas magnāti un to lobiji nebūtu nobremzējuši elektrombīļu attīstību, domāju, ka tagd visi braukātu ar elektromobīļiem...
Tagad jau arī elektromobīļu attīstība tiek bremzēta...
1897.gads. Baker Motor Vehicle Company izveido elektrisko automobīli ar kuru iespējams nobraukt 160 Km un attīsīt ātrumu līdz 35 km/h.
Un tas bija pirms vairāk kā 100 gadiem...
esmu braucis ar nissan leaf- miskaste. IMHO
tesla model s p85+ braucu ka pasazieris. rauj ka traka, bet bez dveseles. nav tik patikamas motora skanas. pietam nav nemaz tik komfortabla. mana drauga s klases pavecs mersitis vai mans 7 bembis (kurs ari nav jauns) ir 10x komfortablaki par teslu.
kamer pasaule ir nafta un degviela, nemuzam nenopirksu sev elektromobili.
lai rij mans 4.4 litru dzinejs degvielu ka traks,toties masina un brauksana nes prieku.
p.s dzivoju oslo. seit elektromobilu ir pilns.
Bet elektriskajiem automobīļiem vēl ir daudz dažādu nepilnību,manuprāt nākotne piederēs ūdeņraža automobīļiem,bet + tāpat,labs raksts:)
Ekonomija laba, bet dizains gan nē... Nu vienīgi izņemot to Mersi 34.bildē un BMW i8
Bet vai autors (un lasītāji ar) zin ka volkswagen 1984gadā izlaida 100 Golf citystromer (2. paaudzes golfs ar elektromotoru) modeļus ? Pie mums, mārupē pirms mēneša vai 2viem vienu atrada. Tika pārdots kādam golf entuziastam par 2000 EUR. būs apskatāms autoeksotikā Grūti iedomāties, ka tik rets auto ir atrodams mūsu mazajā Latvijā :O, un ka viņu varēja iegādāties par tik lētu naudu...
P.S. Te var aplūkot postu - http://www.scirocco.lv/forum/archive/index.php/t-7768.html
šitiem vēl dirst un peldēt lidz kautko sasniegt. Tā ir 100 gadus jau ka viņi parādās - izgāžās un pazūd, un ta arī bus turpmāk. Ja vien netiks izdomāts normāls eketroauto kas bus praktisks un ar vienu uzladī varēs vismaz 1000km nobraukt , jeb lai ka normālam auto ar vienu uzpildi var kadas 2 nedeļas braukt. visādi citādi nav jēgas un arī diezko lēti viņi nav, ja katru vakaru jāliek lādeties. Mēneša beigas elektribas rēķins bus tāds pats ka normālam dīzelim iztērētais degvielas daudzums. tikai atšķiriba ir tā ka dīzelis iet- ar to var apdzit, ar to var braukt agresivi un ar to varbraujt jebkur un jebkad un jekbākā āra temperaturā. A elektromobiļiem ja gribi izvilkt no savas pilsētas ldiz blakus esošajai un atpakaļ tad tikai un vienīgi 90/km/h ekonomiskajā režīmā.. + vēl akulumatoriem un baterijam ir tāda lieta - salā atrāk ladējās ārā, tākā pie mums kur ir ziemas no - 10 lidz - 27 gradiem tos elektromobiļus var dirsā iebāzt. Un nav ko klausities baumas, nafta vēl ir da***a. 50 gadiem stabili vēl pietiks. Un tad jau vēl ir Gāze - vacieši jau pirms paris gadiem izdomāja BMW M3 kas darbojas tikai un vienīgi uz gazi. Daudzi sāk attistit udeņraža motorus - tākā iekšdedzes dzinēji vēl pastāvēs īlgo jo ilgi, zaļie un dabas aizstāvji varat turpināt apraudāt savu stulbo ozonu.
mēs jau sen brauktu ar elektro, ja naftinieki to visu nebūtu noslāpējuši...