Tātad tas ko daudzi nesaprot, ka uzņēmumā ražošanas izmaksas galīgi nav vienīgās izmaksas. Mārketings, katra reklāma u.t.t. izmaksā milzīgas summas. Ja uzņēmumam pašam pieder ražotnes, amortizācijas cenas bieži vien ir milzīgas, piemēram, Intel kas ražo procesorus, viņiem viens čips ir visai lēts materiālu un darba ziņā, taču viņiem ir arī jāatgūst milijardi kurus viņi ir investējuši rūpnīcas izveidē, viņi no mīnusiem izkļūst pēc vairākiem gadiem un risks, ka produkts neaiziet tautās arī pastāv. Un tad visam klāt ir uzņēmuma izmaksas izpētē, (angliski R&D) kas tādiem kā Samsung un Apple ir ļoti svarīgs punkts, jo ja viņu mobilie nebūs tik spējīgi kā konkurenta, tad nebūs labi. Un vēl, daudzi tirgo savas preces ar starpniekiem, kas, protams, arī pieliek savu uzcenojumu klāt. Un beidzot, ir kaudze ar administrāciju izmaksām, nodokļiem u.t.t.
Galu galā tā peļņa nav tik astronimiska, un ja daudzi no jums saprastu brīvā tirgus skaistumu, jeb faktu, ka ja kāds var smelt krējumu, tad atradīsies kāds kas darīs to pašu par zemāku cenu, līdz beigās visi tirgos ar minimālu uzcenojumu. Smieklīgi lasīt visus iluminati sludinātājus kas nesaprot ko viņi vispār ir izlasijuši.