Pacienta mazmeita esot bijusi mirklī, kad robots esot ieradies. "Es pazaudēšu savu vecotēvu" viņa izteicās KTVU "Mēs zinājām, ka tas notiks, un to, ka viņš ir ļoti slims, taču es nedomāju, ka šādas ziņas vajag piegādāt tādā veidā. Cilvēkam vajadzēja ierasties"
Nevar nepiekrist, ka tas tiešām ir necilvēcīgs veids, kā komunicēt ar pacientiem. Lai arī Kaizera Permanente centrs paziņojumā uzņemas atbildību par notikušo, tas ir diezgan skops vārdos par apstākļiem, kādos ārsti izmanto tālvadības robotus saziņai ar pacientiem.
"Mūsu medicīnas personāls saņem plašu apmācību par telemedicīnas izmantošanu, bet video tehnoloģija netiek izmantota kā aizvietojums personīgiem izmeklējumiem un sarunās ar pacientiem" var izlasīt KTVU publicētajā paziņojumā "Šie ir ļoti neparasti apstākļi. Mēs nožēlojam par nespēju tikties ar pacientu un ģimeni šajā situācijā un mēs izmantosim šo gadījumu, lai pārskatītu mūsu aprūpes komandas praksi un standartus"
Vai patiešām caur tālvadības robotu darbojas ārsts no Indijas un uz vienkārši nav palikuši cilvēki, kas varētu ierasties un par to paziņot? Tas viss tikai tāpēc, lai optimizētu izmaksas?