Populārais mikroblogs Twitter nevar žēloties par lietotāju trūkumu. Tomēr jauni pētījumi rāda, ka Twitter ir piemeklējusi cita problēma – kā lietotājam likt uzrakstīt tvītu.
44% Twitter lietotāju nav uzrakstījuši nevienu tvītu3
Populārais mikroblogs Twitter nevar žēloties par lietotāju trūkumu. Tomēr jauni pētījumi rāda, ka Twitter ir piemeklējusi cita problēma – kā lietotājam likt uzrakstīt tvītu. Tie kas nodarbojas ar lietotāju aktivitātes monitoringu Twitter, runā par to, ka aptuveni 44 procenti no 974 miljons eksistējošo Twitter kontu vēl ne reizi nav atstājuši ziņas. Vispār nekādas.
Twopcharts, kas sniedza informāciju par aktivitāti mikrobloga servisam pagājušā mēneša laikā, nesekojot tiem, kas iegāja vai neiegāja savējā kontā. Kompānija ir spējīga sekot tikai tiem cilvēkiem, atstāja no šiem kontiem savus tvītus, vai retvītus
Twitter pārstāvji norāda, ka pēdējos trīs mēnešus 2013 gadā aktīvo lietotāju ikmēneša skaits sastāda 241 miljoni lietotāju. Pēc “Twitter” noteikumiem tādi cilvēki var būt pat tie, kas nav atstājuši pēdējā mēneša laikā nevienu ziņu vispār. Šeit vajag atzīmēt, ka cilvēkiem patiešām nevajag obligāti atstāt ziņas, lai pats serviss liktos viņiem interesants. Twitter varenība ir tajā, ka viņā var palasīt atšķirīgu tēmu debates no visas pasaules. Tomēr tie lietotāji, kuri aktīvi piedalās Twitter – tos lietotājus Twitter ļoti augstu ciena. Iemesls ir vienkāršs: ja cilvēks bieži iekļaujas dažādās debatēs, tad tas nozīmē, ka viņš arī turpmāk turpinās lietot doto servisa pakalpojumu.
Aktīvajiem lietotājiem ir vērtība, kuri raksta tvītus paši, retvīto un pievieno svešus tvītus. Pēdējā gada laikā kompānija patiešām ir darījusi daudz ko, lai vienkāršotu lietotājiem iespēju izdarīt visas šīs lietas. Kas skar Twopcharts atskaites, tad kompānijas Twitter pārstāvis atsacījās viņas komentēt. Kopumā sanāk, ka Twitter raksta ne tik bieži, kā tas varēja likties agrāk. Iespējams, tas tāpēc, ka daži lieto servisu tikai tādēļ, lai izlasītu par to, kas notiek pasaulē, vai arī tāpēc, ka daži vienkārši neatgriežas pie servisa. Twopcharts norāda, ka 30% eksistējošu kontu Twitter atstāja 1 līdz 10 ziņām, bet tikai 13 procentod no lietotāju kopskaita uzrakstīja vismaz vairāk kā 100 ziņas. Vēl jo vairāk, atskaitē tāpat ir norādīta lojalitātes problēma. Twopcharts raksta, ka 542,1 miljons cilvēku ir atstājuši kaut vienu ziņu no tā momenta, kā tie reģistrēja savu kontu. Tas varētu norādīt uz to, ka eksistējošie konti vairāk kā puse aktīvi mēģināja “pierast” pie servisa. Tomēr par pēdējām 30 dienām tikai 23 procenti no šiem kontiem atstāja kaut vai vienu ziņu.