Laika periodā starp Ziemassvētkiem un Jauno gadu iekš App Store tika izlietoti > 1 400 000 000 USD.
Pēc kompānijas Apple ziņām, pircēji iztērēja 1,42 miljardus USD no 2019.g. 24. decembra līdz 2020.g. 1. janvārim. Šī naudas summa ir par 16% lielāka, nekā pagājušajā gadā. 386 000 000 USD no šīs summas tika iztērēti tieši 1. janvārī - tāds labs gada sākums Šī summa pieauga par 20%, salīdzinot ar pagājušo gadu.
Ņemot vērā, ka viedtelefonu un citu elektroierīču pieprasījums samazinās, kompānija Apple cenšas palielināt pārdošanas apjomus pateicoties aplikācijām un pakalpojumiem, piemēram, nesen izlaistais strīmingošanas serviss Apple TV+ un paplašinātās garantijas programma Apple Care.
Statistika fiksē lielu tēriņu palielināšanos ASV ziemas svētku un izpārdošanu sezonā - iedzīvotāji arvien vairāk tērē naudu programmu aplikāciju iegādei un citiem pirkumiem internetā, nevis parastos veikalos.
Pēc Mastercard datiem, ASV on-line pārdošanas apjoms ir apm.15% no visa mazumtirdzniecības apjoma.
App Store izaugsmes dati ļoti tuvu atspoguļo kopējo ienākumu tendenci kompānijā Apple no pakalpojumu segmenta, kas ir sasnieguši 46,3 miljardus USD gadā. Salīdzinājumam, iPhone pārdošanas apjomi gada laikā ir samazinājušies par 14% - līdz 142,4 miljardien USD.
P.S. Kompānija Apple komisija ir 15-30% no visas tirdzniecības caur App Store.