Ceļi viņiem ir ļoti labi, bet ļoti ļoti pilni ar mašīnām. Un nedod Dievs, ja nu pa ceļam ir kāds piebraucamais ceļš ar ieskrejienjoslu. Tad satiksme apstājas. Līdzīgi kā mūsu dienvidtiltam, plkst. 09:00.
Jā, Losandželosas šosejas simtiem kilometru garumā uzbūvēti pēc mūsu dienvidtilta principa - estakādes, ieskriejienjoslas, nekādu krustojumu. Ļoti kvalitatīvi.
Šis ir agrs rīts. Braucam pa Klusā Okeāna piekrastes šoseju (Pacific Coast Highway).
Par mašīnu jāpiemin. Izvēlējos Enterprise autonomu, jo viņi vienīgie piedāvāja autonomu manam vecumam (23+). Bija jāizmanto kredītkarte, bet depozītu viņi nepaņēma. Izvēlējos Rav4, gadījumam, ja ceļā ļoti nogurstu, vai ja laikapstākļi neļauj turpināt braukt, varu nolaist aizmugurējos sēdekļus un nakšņot mašīnā. Kad ierados autonomas pārstāvniecībā, Toyota Rav4 viņiem nebija. Pateica, ka varu ņemt jebkādu citu SUV. Ieraudzīju Infiniti QX60 un sapratu, ka ar šo būtu braukt daudz jautrāk. Lēta degviela un 3.5 litru motors ir laba kombinācija.
Nomas darbinieks gan nožēloja par pateikto un vairākkārt pārjautāja vai tiešām gribu Infiniti. Izrādījās, viņi to pieskaitīja pie Premium klases, nevis SUV. Pateicu, ka gribu tikai šo auto.
Neko nepiemaksājot, mums iedeva tieši šo auto.
Viņš ir jaudīgs un salīdzinoši ātrs. Viņš ir liels. Pie tā jāpierod. Uzrāviens ir labs, jo iespiežot gāzi grīdā, visas mantas salonā aizlido pa gaisu. Arī mans telefona turētājs.
Rekur ir šis skaistulis ar Teksasas numuriem.
Atbraucām līdz Santa Barbarai, lai nedaudz atpūstos no braukšanas.
Pilsētā ir liela universitāte/koledža, daudz skaistu māju, bet par brīnumu, ir ļoti ļoti mierīgs.
Redzot tik lielu daudzumu ar kuteriem un jahtām, noprotu, ka pilsēta ir atkarīga no sezionāla tūrisma, tāpēc bija tik kluss tobrīd.