Pateicoties, ka virsbūve ir pilnībā nocinkota, tā ļoti labi pretojās korozijai Latvijas apstākļos.
Lietas, kas var naikaitināt.
Hrometās detaļas - detaļām iet nost pārklājums sāls iespaidā, tādēļ tās acīmredzami bojā ārējo vizuālo tēlu.
Stūres pastiprinātaja siltummainis - tas ir izvietots neveiksmīgi: priekšējā bufera izgriezumā un sabojāt to var ne tikai uz bezceļiem, bet arī parkojoties sniega kupenās.
Braukšana bezceļos - labāk ar to neaizrauties, jo XC90, kurš ir uzbūvēts uz S80 sedana platformas, tam nav paredzēts.
Kardānvārpsta - Atrodas virs izpūtējsistēmas, tāpēc cieš no pārkaršanas: reizēm izdeg pat smērviela krusteņos.
Tehniskie dati.
Motors - 5 cilindru turbo dīzeļdzinējs/ priekšā, šķērsvirzienā Motora darba tilpums - 2401 cm3 Jauda - 136 kW (185 ZS) pie 4000 apgr./min Griezes moments - 400 Nm pie 2000 apgr./min Maksimālais ātrums - 190 km/h 0-100 km/h - 12 s
Rezerves detaļu cenas.
Ģenerātors - 350 EUR Starteris - 240 EUR Ūdenssūknis - 50 EUR Zobsiksnas komplets - 125 EUR Bremžu diski priekšā - 120 EUR Bremžu kluči priekšā - 60 EUR
(Cenas ir dotas vidējās un var atšķirties no rezerves detaļu tirgotajiem un atlaidēm)
Kopvērtējums: Bez šaubām ka XC90 nevar nosaukt par īpaši vienkāršu vai lētu, apkalpošanas ziņā, automobīli. Taču tā popularitāte izskaidrojama diezgan vienkārši: ja salīdzina ar Vācu krosoveriem, kuri ir līdzīgi pēc izmēriem un komplektācijas, tad Volvo izrādās ievērojami lētāka gan pirkšanas, gan remonta ziņā. Tā kā, ja atrast mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi un veikt tās apkalpi laikā un prasmīgi, tad pirkums sevi attaisnos.