Pienāca jauna diena un plkst. 13:00 tikāmies ar auto saimnieku Krasta ielas autoservisā. Chevroletu aizdzinām uz 50Ls vērtu pārbaudi un gaidījām trīs stundas.
Atgādināšu, ka auto īpašnieks teica, ka auto ir perfektā kārtībā, mašīnai bija tikai viens īpašnieks, mašīnas ražošanas gads ir 2007., un ka mašīnai ir lēta cena dēļ tās nevajadzības.
Trīs stundas gāja diezgan lēni, un tāpēc nolēmu pa šo laiku izdarīt vienu svarīgu lietu. Es pazvanīju uz CSDD maksas telefonu, kur var uzzināt informāciju par katru auto, pasakot tā valsts numuru. Nosaucu automobīļa reģ. numuru GC-7549. CSDD darbinieks pateica, ka konkrēti šim auto ir bijuši TRĪS īpašnieki un auto ir 2006.gada izlaiduma. Tātad sludinājumā ir uzrakstītais info ir nepatiess. Mani jau piečakarēja.
Beidzot, pēc triju stundu gaidīšanas, autoservisa darbinieks izveda auto un pienāca pie mums. Darbiniekam bija diezgan izbrīnīta seja.
Viņš man sāka stāstīt par mašīnas mehāniskajām problēmām. Mašīnas galvenie bojājumi:
1) bojāta ātrumkārba (tā krakšķ un tai ir plaisa)
2) priekšējais amortizators ir „beigts”
3) salienbloks ir bojāts
4) putekšnīca ir sabojāta
5) izpūtēja caurule ir caura
6) rokasbremzes trose ir parplīsusi
7) viena no priekšējām riepām ir pārgriezta (brīnums, ka gaiss neiet ārā)
8) ir jāmaina zobsiksna
Sadzirdot to visu, īpašnieks pateica: Es jums varu nomest 500 latu.
Ko? Remonts maksās vismaz 1500, pietam ātrumkārba ir automātiskā (tā ir daudz dārgāka par mehānisko)
Mašīnu es, protams, nenopirku.
Kas par idiotismu notiek? Interesanti, kādas bija auto īpašnieka domas, kad viņš skatījās man acīs un teica ka auto ir perfektā stāvoklī?