Kad kāda kompānija saražo kādu automobīli, tā tūlīt sāk to reklamēt. Izdomā dažādas frāzes, kaut kādus salīdzinājumus, to pēc tam arī atkārto dažādi "eksperti", testētāji. Bet es nerakstīšu banālās frāzes, ko uzspiež autoražotāji. Es rakstīšu tikai to, ko jūs neizdzirdēsiet no auto portāliem.
Vēl nebijis auto apskats + ar kādu auto copēt meitenes?30
OPEL
Ļoti sens vācu uzņēmums, kurš sāka ar šujmašīnu ražošanu. Tas tika dibināts 1862.gadā, jau pēc 24 gadiem pievērsās transporta ražošanai - sāka ražot velosipēdus, bet pirmo automobīli uztaisīja 1899.gadā.
Kopš 90.-tajiem gadiem ar tādām rūsu čupām kā - opel kadett, ascona opeļi sabojāja savu reputāciju Latvijā. Cilvēki dzirdot vārdu - "opelis" domā, ka runa iet par kaut kādu sarūsējušu sūdu.
Bet Opeļi ir loti progresējuši kvalitātē. Pēc statistikas datiem par jaunu auto kvalitāti ( servisu apmeklēšanas biežums) opeļi apdzen tādas markas kā ford, citroen, pežo, alfa romeo, jeep, cadillac, angļu mašīnas, fiat...
Šīs pagātnes ēnas dēļ ar opeļiem grūti copēt meitenes. Tu taču nevari pateikt meitenei, ka tev ir kvalitatīvāks auto par Range Rover vai jeep...
Krievu meiču vēl var mēģināt apmānīt - teikt, ka tev ir nevis OPEL, bet Орел ( Latviski - ērglis). Bet latviešu meiču - nesanāks.
Ja gribi copēt meičas ar opeli, pacenties izmantot kādu no sportiskajām versijām, krossoveri vai to pašu Fronteru. tas tāds brutāls izskatās....
Honda.
Honda ir tendēta uz jauniešu auditoriju. Kvalitatīvi, sīki, skaisti auto. Pēc statistikas servisus apmeklē pat retāk, kā Toyota. Bet tas ir jauniem auto.
Ja tev ir Honda, meiču var nocopēt viegli. Tās ir glītas, skaistas, meičām patīk. Bet ja tev ir tāda sīka, tūningota, kura skaļi pirž, tad nepieciešams arī tēlot Šūmaheru - strauji gāzēt, bremzēt, strauji griezt stūri... lai meiča nesaprastu, ka reāli tu brauc uz 80 km/h. Kad sīks auto brauc ātri, ātrums ļoti labi jūtas. Tam ir lieli motora apgriezieni, tas vibrē, kratās, lēkā un rodas iespaids, ka auto lido baigi ātri.
Bē-emvē.
Par jaunu, mazlietotu vai labi koptu man nav ko teikt. Auto priekš cienītājiem. Vecāks par septiņiem gadiem tas nav BMW. Tas ir kaut kāds lūznis, kurš reiz bija BMW. Ir iespejami arī izņēmumi, kad pat desmit - padsmit gadus vecs būs kopts, bet tas ir ļoti reti.
Kad brauc ar bembi, kurš negrab, nečīkst, neklab, nedūmo, viss darbojas, tad ir kaifs. Iegūsti emocijas un saproti, kam tas auto tika radīts. Bet parasti ir otrādāk. Lielākā daļa BMW ir lūžņu čupas, kas lūzt, drūp un jūk. Cilvēks grib pazīmēties pret meičām, nopērk pa pēdējo naudiņu bmw. Kam naudiņas vairāk, tas pērk kādu 5.to vai 7.-o sēriju ar labu motoru. Kam mazāk, tas nopērk 318. Bet tas nav šķērslis uz meiteņu sirdi. Pilnīgi pietiek noknibināt tos cipariņus un vietā uzlikt burtiņu "M" . To var nopirkt no ķīniešiem, vai noknibināt no kādas īstas "emkas".